دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بر اساس تصمیمات شورای ترافیک وکمیسیون ماده ۵ استان بوشهر، هیچگونه کاربری درمانی در خیابان امام خمینی(ره) بوشهر صادر نمی‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، سیدمحمدحسن باستی در نشست شورای ترافیک استان بوشهر با تاکید بر توجه به تجهیز معابر و جاده‌های استان بوشهر به امکانات لازم برای کاهش تصادفات اظهار داشت: با توجه به نقش مهم تجهیز شدن معابر، خیابان‌ها و جاده‌ها به امکانات لازم باید درراستای کاهش تصادفات که  با جان و مال مردم ارتباط دارد برنامه‌ریزی شود.
کد خبر: ۱۴۹۳۹
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بر اساس تصمیمات شورای ترافیک وکمیسیون ماده ۵ استان بوشهر، هیچگونه کاربری درمانی در خیابان امام خمینی(ره) بوشهر صادر نمی‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سیدمحمدحسن باستی در نشست شورای ترافیک استان بوشهر با تاکید بر توجه به تجهیز معابر و جاده‌های استان بوشهر به امکانات لازم برای کاهش تصادفات اظهار داشت: با توجه به نقش مهم تجهیز شدن معابر، خیابان‌ها و جاده‌ها به امکانات لازم باید درراستای کاهش تصادفات که  با جان و مال مردم ارتباط دارد برنامه‌ریزی شود.

\n\n

وی تصریح کرد: تصمیمات شورای ترافیک اگر اجرایی و عملیاتی می‌شود باید در کاهش تصادفات نقش داشته باشد که این مهم دستاوردی ارزشمند و موثر است.

\n\n

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: مصوبات شورای ترافیک باید منجر به تصمیم‌سازی خوب در کاهش تلفات و سوانح شود.

\n\n

باستی با تاکید بر توجه به توسعه پارکینگ‌ها در خیابان‌های شهربوشهر افزود: ایجاد و توسعه پارکینگ که معضل اصلی درحوزه ترافیک شهربوشهر است باید دردستور کارقراربگیرد و چاره اندیشی شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه خیابان امام خمینی(ره) شهر بوشهر از پرترافیک‌ترین خیابان‌های این شهر است افزود: یکی از عوامل مهم ترافیک دراین خیابان وجود مجتمع‌های درمانی در بخش‌های گوناگون است که بر اساس تصمیمات شورای ترافیک وکمیسیون ماده 5 استان بوشهر، هیچگونه کاربری درمانی در این خیابان صادر نمی‌شود.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به نقش شهرداری‌ها در اجرای طرح‌های ترافیکی افزود: یکی از محل‌های اعتباری شهرداری بوشهر عوارض آلایندگی است که دراین راستا درماه گذشته 19 میلیارد تومان به شهرداری بوشهر پرداخت شد.

\n\n

باستی، با بیان اینکه بزودی 10.5 میلیارد تومان دیگر به شهرداری بوشهر تخصیص می‌یابد تصریح کرد: سال گذشته از محل اعتبارات عوارض آلایندگی 76 میلیارد تومان به شهرداری بوشهر پرداخت شد که پیش بینی می‌شود تا پایان امسال 100 میلیارد تومان از این محل در اختیار شهرداری بوشهر قراربگیرد.

\n\n

وی با اشاره به تکمیل محور بزرگراهی گناوه به دیلم بیان کرد: برای تکمیل محور بزرگراهی گناوه به دیلم که یکی از مسیرهای پرخطر دراستان بوشهر است امسال 70 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به ایمن شدن مسیرهای پرخطر استان بوشهر خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود درنیمه دوم امسال مسیرهای خطر آفرین استان بوشهر ایمن شود.

\n\n

باستی بر توجه به ایمن شدن مسیر دانش آموزان استان بوشهر تاکید کرد و گفت: خط کشی خیابان‌ها و عابر پیاده که نقش مهمی در ایمن‌تر شدن مسیر تردد  دانش‌آموزان دارد باید در دستور کار شهرداران و راهنمایی و رانندگی قرار بگیرد.

\n\n

منبع: تسنیم

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر