پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار بندر گناوه گفت: برای ساماندهی دستفروشان در بازار به یک همکاری تنگاتنگ بین بخشی نیاز است.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد طاهری روز شنبه در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان افزود: دستفروشی در بازار گناوه به یک معضل و مشکل اساسی و تهدید فرهنگی و امنیتی و اخلاقی تبدیل شده است.\n\nوی اضافه کرد: با وجود اختیاراتی که شهرداری در زمینه جمع آوری سد معبر دارد اما خیلی از عوامل در اجرای آن دخیل هستند تا عملیاتی شود.\n\nشهردار گناوه بیان کرد: شهرداری قصد جمع آوری دستفروشان را ندارد بلکه درصدد است تا با همکاری مسئولان مربوط و دستفروشان اقدام به ساماندهی آنان کند.
کد خبر: ۱۵۰۲۹
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

فکرشهر: شهردار بندر گناوه گفت: برای ساماندهی دستفروشان در بازار به یک همکاری تنگاتنگ بین بخشی نیاز است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد طاهری روز شنبه در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان افزود: دستفروشی در بازار گناوه به یک معضل و مشکل اساسی و تهدید فرهنگی و امنیتی و اخلاقی تبدیل شده است.

\n\n

وی اضافه کرد: با وجود اختیاراتی که شهرداری در زمینه جمع آوری سد معبر دارد اما خیلی از عوامل در اجرای آن دخیل هستند تا عملیاتی شود.

\n\n

شهردار گناوه بیان کرد: شهرداری قصد جمع آوری دستفروشان را ندارد بلکه درصدد است تا با همکاری مسئولان مربوط و دستفروشان اقدام به ساماندهی آنان کند.

\n\n

وی ادامه داد: وضعیت کنونی دستفروشی در بازار گناوه که از نقاط گردشگری این شهر و سالانه جمعیت بی شماری را پذیراست، به گونه ای که به مغازه دار خیابانی مبدل شده است و بسیاری از کوچه و گذرها مسدود شده که درصورت هرگونه حادثه ناگواری امکان امدادرسانی میسر نیست.

\n\n

طاهری گفت: یکی از نهادهایی که می تواند شهرداری را در امر ساماندهی دستفروشان کمک کند اداره صنعت، معدن و تجارت و اصناف در بازار هستند.

\n\n

شهردار گناوه اظهار کرد: انتظار است سازمان هایی که از نظر قانونی توانایی وارد شدن به ساماندهی دستفروشان را دارند به کمک شهرداری بشتابند تا لطمه بیشتری به بازار وارد نشود.

\n\n

رییس اداره صنعت، معدن وتجارت گناوه گفت: قانونگذار وظایف نظارت دستگاههای اجرایی بر بازار را براساس چارچوبی تعریف و مشخص کرده که یکی از آنها این اداره است.

\n\n

محمدحسین داریونی افزود: این اداره بر بازار نظارت مستمر دارد و با متخلفان صنفی بجد برخورد کرده است اما با دستفروشان بدلیل نداشتن پروانه کسب و مشخصات نمی توان برخورد کرد.

\n\n

وی گفت: این اداره آماده هرگونه همکاری با شهرداری در ساماندهی دستفروشان است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، بازار بندرگناوه درطول سال مسافران و گردشگردان بی شماری برای خرید به این منطقه مسافرت می کنند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر