يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت عید غدیر آیین عمامه گذاری 35 طلبه بوشهری روز جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، معاون تهذیب حوزه‎های علمیه استان بوشهر در این آیین گفت: آیین عمامه گذاری این طلبه ها که از تمامی مدارس علمیه استان بوشهر هستند پس از گذراندن پنج پایه تحصیلی و یک دوره مصاحبه، انجام شد.\n\n\n\nحجت الاسلام علی آذرشب افزود: از چهارسال گذشته که آیین عمامه گذاری در بوشهر برگزار شده است تاکنون نزدیک به 100 نفر معمم شده اند.
کد خبر: ۱۵۲۸۷
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: به مناسبت عید غدیر آیین عمامه گذاری 35 طلبه بوشهری روز جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، معاون تهذیب حوزه‎های علمیه استان بوشهر در این آیین گفت: آیین عمامه گذاری این طلبه ها که از تمامی مدارس علمیه استان بوشهر هستند پس از گذراندن پنج پایه تحصیلی و یک دوره مصاحبه، انجام شد.

\n\n

\n\n

حجت الاسلام علی آذرشب افزود: از چهارسال گذشته که آیین عمامه گذاری در بوشهر برگزار شده است تاکنون نزدیک به 100 نفر معمم شده اند.

\n\n

وی یادآور شد: طلاب پس از اینکه عمامه گذاری می شوند با دریافت کد در حوزه های علمیه و نهادهای عقیدتی و سیاسی ارگان های نظامی به فعالیت تبلیغی خواهند پرداخت.

\n\n

آذر شب تاکید کرد: این طلاب باید به امر خطیر تبلیغ مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اهتمام کنند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، امسال 650 طلبه استان بوشهر در مدارس علمیه این استان سال تحصیلی جدید را آغاز کرده اند و 90 استاد تمام وقت و پاره وقت آموزش آنها را عهده دار هستند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر