پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان استان بوشهر گفت: اقتدار، صلابت و سرعت عمل نیروی انتظامی در جامعه باعث امنیت و آرامش خاطر مردم خواهد شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های امروز نمازجمعه این هفته برازجان افزود: مردم از نیروی انتظامی توقع دارند که مقتدر، هوشمند، سالم و امین، سریع و بهنگام، مودب و اهل بیان و تفاهم با مردم باشد.\n\nوی اضافه کرد: زحمت کشان نیروی انتظامی در بخش های قابل توجهی لیاقت و آمادگی خود را نشنان داده اند.\n\nامام جمعه برازجان با محکوم کردن فاجعه منا گفت: دراین حادثه دولت عربستان به وظابف خود در برابر حجاج خوب عمل نکرد.
کد خبر: ۱۵۲۸۹
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: امام جمعه برازجان استان بوشهر گفت: اقتدار، صلابت و سرعت عمل نیروی انتظامی در جامعه باعث امنیت و آرامش خاطر مردم خواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های امروز نمازجمعه این هفته برازجان افزود: مردم از نیروی انتظامی توقع دارند که مقتدر، هوشمند، سالم و امین، سریع و بهنگام، مودب و اهل بیان و تفاهم با مردم باشد.

\n\n

وی اضافه کرد: زحمت کشان نیروی انتظامی در بخش های قابل توجهی لیاقت و آمادگی خود را نشنان داده اند.

\n\n

امام جمعه برازجان با محکوم کردن فاجعه منا گفت: دراین حادثه دولت عربستان به وظابف خود در برابر حجاج خوب عمل نکرد.

\n\n

وی افزود: جمهوری اسلامی تاکنون با رعایت آداب اسلامی خوشتن دار بوده است ولی در صورتی که دولت عربستان به وظایف خود در برابر حجاج و حوادث رخ داده موذی گری کند باعث عکس العمل های سختی از سوی جمهوری اسلامی خواهد شد.

\n\n

مصلح با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران اهل ظلم بر کسی نیست اما اگر کسی بخواهد به حق ممکلت و کشور ایران دست درازی کند، با وی برخورد محکمی خواهد شد.

\n\n

وی با تبریک عید غدیرخم بیان کرد: پیامبر پیام وحی خداوندی را که همان ابلاغ امامت و ولایت و معرفی علی بن ابیطالب به عنوان جانشین و امام بعد از خود بود به مردم در محلی به نام غدیر ابلاغ کرد.

\n\n

امام جمعه برازجان بر بزرگداشت مقام و منزلت امام علی (ع) و پیروی و رهروی از اخلاق و منش و رفتار امام علی (ع) در جامعه تاکیدکرد.

\n\n

بین دو نماز، نمازگزاران برازجانی با یکدیگر دست اخوت و همدلی دادند و این عید را به هم شادباش گفتند.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر