يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه از توابع شهرستان دشتستان گفت:همزمان با عید غدیر خم و نکوداشت عید امامت و ولایت 250 بیمار توسط پزشکان متخصص بومی این شهر بصورت رایگان ویزیت شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، کرامت کشاورز روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: به مناسبت عید غدیر و نکوداشت این مناسبت معنوی و دینی شماری از پزشکان عمومی ، متخصص اطفال، متخصص ارتوپد، متخصص جراحی عمومی و متصدی شنوایی سنجی که از اهالی این شهرهستند اما در مرکز استان یا دیگر شهرستان ها حضور دارند ویزیت رایگان بیماران را انجام دادند.
کد خبر: ۱۵۳۱۳
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه از توابع شهرستان دشتستان گفت:همزمان با عید غدیر خم و نکوداشت عید امامت و ولایت 250 بیمار توسط پزشکان متخصص بومی این شهر بصورت رایگان ویزیت شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، کرامت کشاورز روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: به مناسبت عید غدیر و نکوداشت این مناسبت معنوی و دینی شماری از پزشکان عمومی ، متخصص اطفال، متخصص ارتوپد، متخصص جراحی عمومی و متصدی شنوایی سنجی که از اهالی این شهرهستند اما در مرکز استان یا دیگر شهرستان ها حضور دارند ویزیت رایگان بیماران را انجام دادند.

\n\n

وی یادآورشد: پزشکان یادشده با حضور در درمانگاه شهید مزارعی وحدتیه از ساعت 9 تا 13 روز جمعه اقدام خداپسندانه ویزیت رایگان بیماران را انجام دادند.

\n\n

\n\n

کشاورز اضافه کرد: این اقدام نیکو با همکاری پزشکان یادشده ، کانون توسعه شهر وحدتیه ، درمانگاه شهید مزارعی ، حوزه مقاومت و شورای اسلامی شهر وحدتیه انجام شد.

\n\n

رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه گفت:افزون برشهروندان وحدتیه ای بیماران روستاها و شهرهای همجوار نیز از خدمات ویزیت رایگان بهره مند شدند.

\n\n

وی افزود: باتوجه به بعد مسافت و هزینه های بالای آمد و شد و درمان ، حضور پزشکان یادشده در زادگاه خود اقدامی نیک در راستای تسهیل درمان و رضایت مندی مردم است.

\n\n

وحدیته یکی از قطب های مهم تولید و بسته بندی خرما در استان بوشهر است که در فاصله 100 کیلومتری شمال شرقی بوشهر واقع شده است.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر