يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: زوج ساکن شهربوشکان شهرستان دشتستان حجله خود را با المان های دفاع مقدس از جمله چفیه، پارچه نوشته اهل بیت و عکس شهدا و مقام معظم رهبری آذین بستند.\n\nبه گزرش فکرشهر، میثم مهر گفت: با توجه به همزمانی جشن ازدواج مان با هفته دفاع مقدس و ولادت حضرت امام هادی(ع) به پیشنهاد همسرم که حوزه علیمه تحصیل می کند، اقدام به آذین بستن حجله به المان های دفاع مقدس و پارچه نوشته های اهل بیت (ع) کردیم.\n\n
کد خبر: ۱۵۳۱۴
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۲

فکرشهر: زوج ساکن شهربوشکان شهرستان دشتستان حجله خود را با المان های دفاع مقدس از جمله چفیه، پارچه نوشته اهل بیت و عکس شهدا و مقام معظم رهبری آذین بستند.

\n\n

به گزرش فکرشهر، میثم مهر گفت: با توجه به همزمانی جشن ازدواج مان با هفته دفاع مقدس و ولادت حضرت امام هادی(ع) به پیشنهاد همسرم که حوزه علیمه تحصیل می کند، اقدام به آذین بستن حجله به المان های دفاع مقدس و پارچه نوشته های اهل بیت (ع) کردیم.

\n\n

\n\n

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هشت سال افتخار مداحی اهل بیت (ع) را دارم، همین امر باعث ترغیبم برای موافقت با تصمیم همسرم و برگزاری جشن ازدواج با یاد و نام شهدا و اهل بیت (ع) شد.

\n\n

مهر اضافه کرد: برای ترویج فرهنگ ازدواج کم هزینه ،جشن ازدواجمان با کمترین هزینه ممکن برگزار شد و برای ماه عسل قصد تشرف به حرم امام رضا (ع) داریم. 

\n\n

وی یادآور شد: زندگی و آرامش امروز ما مرهون اهل بیت و شهدای هشت سال دفاع مقدس است و همین امر ایجاب می کند در هر لحظه و مکان یاد آنها را گرامی بداریم.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

*ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر