دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور فرماندار دشتستان و رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهرکتابخانه خیرساز شهید مجاهد برازجانی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی افتتاح شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع فرماندار دشتستان در این آیین ضمن افتتاح و بازدید از کتابخانه ،در نشستی با حضور مسوولین و پرسنل این واحد آموزشی به گفتگو و بررسی مشکلات پیرامون فعالیت دانشکده پرداخت .\n\nشایان ذکر است این کتابخانه ، به دلیل فرسودگی و کمبود امکانات، بدون استفاده بود که با همت خیر گرامی دکتر خسرو بحرانی  بازسازی و مورد بهره برداری دانشجویان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۵۳۱۸
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴

فکرشهر: با حضور فرماندار دشتستان و رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهرکتابخانه خیرساز شهید مجاهد برازجانی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی افتتاح شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع فرماندار دشتستان در این آیین ضمن افتتاح و بازدید از کتابخانه ،در نشستی با حضور مسوولین و پرسنل این واحد آموزشی به گفتگو و بررسی مشکلات پیرامون فعالیت دانشکده پرداخت .

\n\n

شایان ذکر است این کتابخانه ، به دلیل فرسودگی و کمبود امکانات، بدون استفاده بود که با همت خیر گرامی دکتر خسرو بحرانی  بازسازی و مورد بهره برداری دانشجویان قرار گرفت.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر