پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور فرماندار دشتستان مراسم صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی شهرستان در فرماندهی نیروی انتظامی دشتستان برگزار گردید .\n\nبه گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این آیین ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی ،مهمترین سرمایه نیروی انتظامی ، سرمایه انسانی پرتلاش ، مردمی و فداکار دانست و گفت : نیروی انتظامی نقش تعیین کننده در عرصه امنیت و نظم عمومی دارد .\n\n
کد خبر: ۱۵۳۲۵
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور فرماندار دشتستان مراسم صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی شهرستان در فرماندهی نیروی انتظامی دشتستان برگزار گردید .

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این آیین ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی ،مهمترین سرمایه نیروی انتظامی ، سرمایه انسانی پرتلاش ، مردمی و فداکار دانست و گفت : نیروی انتظامی نقش تعیین کننده در عرصه امنیت و نظم عمومی دارد .

\n\n

\n\n

دکتر ارسلان زارع اظهار داشت : موفقیت های نیروی انتظامی دشتستان با تلاش شبانه روزی فرماندهی و پرسنل آن در سایه قانون مداری ، واقع بینی ، مردم داری ، حل مسائل با کمک و مشارکت مردم ، همدلی و تعامل با نهاد های عمومی ، دولتی و مدنی و همکاری شورای تامین شهرستان و استان بدست آمده است .

\n\n

رئیس شورای تامین شهرستان دشتستان در ادامه بیان کرد : امروز نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد تا با اقتدار و قاطعیت لازم با قانون گریزان و مخلان نظم عمومی و اجتماعی برخورد و مبارزه کند و نگذارد تا خللی به آرامش و اطمینان و امیدواری جامعه وارد آید .

\n\n

فرماندار دشتستان در پایان  خاطر نشان کرد : رسالت اساسی نیروی انتظامی قانون مداری ، تامین امنیت و آرامش جامعه و اقتدار در مقابل قانون گریزان و قانون ستیزان است .

\n\n

سرهنگ پاسدار حمید رضا انصاری فرمانده انتظامی دشتستان نیز در این مراسم اظهار داشت:امنیت مقوله بسیار مهمی در جامعه است که نیروی انتظامی با رویکرد تعامل و همکاری با مردم و دستگاه های مرتبط و معتمدین محلی برنامه های خود را اجرا می کند .

\n\n

شایان ذکر است در پایان این آیین از افسران نمونه نیروی انتظامی شهرستان در رده های مختلف تقدیر بعمل آمد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر