دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نشست صمیمی بین مرزبانان و نمایندگان مرزنشینان روز یکشنبه بمناسبت هفته نیروی انتظامی در محل فرماندهی پایگاه دریابانی شهرستان گناوه تشکیل شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، در این نشست که نمایندگان مرزنشین از قشر صیاد و لنجدار حضور داشتند، مشکلات و خواسته های آنان با فرماندهان پایگاه دریابانی و انتظامی مطرح و آنان دستور پیگیری دادند.
کد خبر: ۱۵۳۴۳
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: نشست صمیمی بین مرزبانان و نمایندگان مرزنشینان روز یکشنبه بمناسبت هفته نیروی انتظامی در محل فرماندهی پایگاه دریابانی شهرستان گناوه تشکیل شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این نشست که نمایندگان مرزنشین از قشر صیاد و لنجدار حضور داشتند، مشکلات و خواسته های آنان با فرماندهان پایگاه دریابانی و انتظامی مطرح و آنان دستور پیگیری دادند.

\n\n

مرزنشینان همچنین بر همکاری و تعامل هرچه بیشتر با نیروهای دریابانی و انتظامی تاکید و آمادگی خودرا برای هرگونه همکاری در زمینه حفاظت و امنیت از سواحل نیلگون خلیج فارس ابراز داشتند.
\nفرمانده پایگاه دریابانی گناوه گفت: هفته نیروی انتظامی آینه ای است که ازطریق آن با مردم بتوانیم ارتباط هرچه بیشتر برقرار کرده تا اگر عیب و ایرادی داریم به ما بیان تا در برطرف کردن آن مجدانه بکوشیم.

\n\n

\n\n

سرهنگ رحمت اله رستمی افزود: این فرماندهی در راستای تکریم و احترام و ارتباط و تعامل هرچه بیشتر با مرزنشینان طرح آموزشی استانداردسازی تعالی کارکنان را در برنامه های اولویت دار خود قرار داده است.

\n\n

وی گفت: حفاظت و حراست از مرزهای آبی کشور و برخورد قاطع با قاچاقچیان از وظایف مهم این نیرو است که تاکنون عملکرد خوبی دراین زمینه داشته ایم.

\n\n

فرمانده انتظامی گناوه نیز گفت: این فرماندهی علاوه بر خدمت رسانی شایسته به مردم و تامین امنیت و نظم ، آماده پاسخ به نظرات، پیشنهادها و گلایه های نمایندگان مرزنشین است.

\n\n

سرهنگ اکبر قاسمی افزود: درنظام مقدس جمهوری اسلامی مردم رقم زننده سرنوشت خود هستند و مسئولان را از خود انتخاب می کنند.

\n\n

وی گفت: این فرماندهی در سایه الطاف الهی و همکاری خوب مسوولان و مردم به توفیقات خوبی در زمینه کشف جرائم خشن و خرد نایل شده است. 

\n\n

وی بر رعایت احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی در سطح شهر تاکید کرد و از خانواده ها خواست نظارت و دقت بیشتری بر فرزندان خود باتوجه به نقشه های شوم دشمن داشته باشند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، معاون عملیات پایگاه دریابانی گناوه هم گفت: باتوجه به ابلاغیه دریافتی این نشست باهدف تقویت و تعامل و همدلی و جلب مشارکت بیشتر مرزنشینان در راستای حفظ نظم و امنیت پایدار و انعکاس مشکلات و خواسته های آنان بمناسبت هفته ناجا برگزار شده است.

\n\n

سرگرد احمد روحنده افزود: مرزنشینان این دیار در حمایت و پشیبانی خود از میهن از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و همیشه آماده دفاع از کشور هستند.

\n\n

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد و نوار ساحلی آن همجوار با خلیج فارس بیش از 130 کیلومتر است.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر