يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: پایگاه خبر تحلیلی فکرشهر قصد دارد در راستای اهداف فرهنگی خود و همراه با ماهنامه ی «فکر شهر»، زوج های هنری و فرهنگی استان بوشهر را معرفی نماید. چهارمین زوجی که در این راستا معرفی می گردد، زوجی عکاس از شهروندان دشتستان می باشند...
کد خبر: ۱۵۳۴۵
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵

فکرشهر: پایگاه خبر تحلیلی فکرشهر قصد دارد در راستای اهداف فرهنگی خود و همراه با ماهنامه ی «فکر شهر»، زوج های هنری و فرهنگی استان بوشهر را معرفی نماید. چهارمین زوجی که در این راستا معرفی می گردد، زوجی عکاس از شهروندان دشتستان می باشند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، معرفی این زوج ها، توسط بانوی خانواده انجام می شود:

\n\n

مرضیه طاهری هستم. عکاس. از سال 1376 وارد انجمن سینمای جوان برازجان شدم. تاکنون در چندین جشنواره عكس حائز رتبه شده و مورد تقدير قرار گرفته ام.

\n\n

در سال 1379 در انجمن سینمای جوان برازجان با آقای رضا عباسی آشنا شدم که این آشنایی به ازدواج منجر شد. حاصل این ازدواج، یک دختر چهار ساله به نام آناهید می باشد.

\n\n

آقای عباسی، متولد 1358 آبادان می باشد. همسرم نیز عکاس است و عكاسی را از سال 1374 در انجمن سينمای جوان برازجان آغاز کرده است. تحصیلات همسرم، ديپلم عكاسی و كارشناسی سينما با گرايش تدوين می باشد. آقای عباسی، سابقه تدريس هشت ساله در انجمن سينمای جوان و مديريت كارگاه عكس به مدت دو سال و سابقه تدريس در دانشگاه ازاد اسلامی واحد برازجان را در کارنامه دارد و عضو شورای آموزش انجمن سینمای جوان می باشد.

\n\n

ایشان در چندین جشنواره گروهی عكس و جشنواره بين المللی عكس لوزامبورگ و جشنواره عكس انگلستان حضور یافته و عکس های وی در در پنجاه كشور اروپايي در سال 84 به نمایش درامده است. آقای عباسی تاکنون در چندين جشنواره داخلی مورد تقدیر قرار گرفته و به عنوان داور چند  دوره مسابقه عكاسی جشنواره هنرهای تجسمی و چندين جسنواره شهرستانی و استانی حضور داشته است. علاوه بر این، تصوير برداری چندين فيلم كوتاه و كارگردنی فيلم مستند محرم را نیز انجام داده كه در مرحله تدوين قرار دارد.

\n\n

هميشه در زندگی، اول مديون لطف يزدان پاك و دوم حمايت خانواده بوده ام. 

\n\n

\n\n

*ماهنامه « فکر شهر »

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر