پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ اقدام شوک آور برق دشتستان؛
فکرشهر: اقدام غیر منتظره ی اداره ی برق دشتستان برای قطع برق، شهروندان برازجانی را به شوک فرو برد...
کد خبر: ۱۵۴۷۰
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: اقدام غیر منتظره ی اداره ی برق دشتستان برای قطع برق، شهروندان برازجانی را به شوک فرو برد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، صبح امروز، ماموران اداره ی برق دشتستان به درب منازلی که قبض قبلی اشان بیشتر از صد هزار تومان شده بود و در این مدت به هر دلیل قادر به پرداختش نبوده اند، مراجعه کرده و برق منازل را قطع نمودند.

\n\n

به گزارش خبرنگار ما، در ماه های تیر و مرداد 94، قبض شمار زیادی از شهروندان برازجانی بالای صد هزار تومان امده بود ـ هر چند مدیریت برق برازجان این شمار از شهروندان را کم تر از یک درصد اعلام کرد ـ ولی این بالا بودن قیمت اعتراضات برخی را در پی داشت.

\n\n

با این حال برخی از شهروندان به علت همراه شدن این قبوض با ایام بازگشایی مدارس و سایر هزینه ها، پرداخت قبض خود را به تعویق انداختند که همین امر واکنش برق دشتستان را در پی داشت.

\n\n

تنی چند از شهروندان برازجانی با مراجعه به فکرشهر اظهار داشتند: ماموران اداره برق با قبضی همانند فرم زیر به درب همه ی منازلی که قبض برقشان بیش از صد هزار تومان شده بود، آمدند و فرم را تحویل دادند و روز بعد هم برق منازل را قطع کردند؛ حتی منازل خوش حسابی که به هر دلیلی این بار پرداخت قبض برقشان به تعویق افتاده بود.

\n\n

\n\n

 یکی از این شهروندان به خبرنگار ما گفت: ما همیشه قبضمان را به موقع پرداخت می کردیم و هیچ اعتراضی هم این بار نداشتیم چون معتقد بودیم حتما مصرف کرده ایم ولی هنوز سه هفته هم از امدن این قبض نگذشته بود که دیروز، برگه اخطار آوردند و امروز هم برق را قطع کردند.

\n\n

وی اضافه کرد: تاخیر در پرداخت قبض این ماهمان هم به علت این نبود که نمی خواهیم پرداخت کنیم، بلکه منتظر واریز یارانه بودیم ضمن این که قبض برقمان فقط 150 هزار تومان شده بود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در اداره ی برق نیز، مسئول پاسخگویی تنها پاسخش این بود که: « باید همین امروز پرداخت کنی وگرنه برقتان وصل نمی شود!!» این اقدام و برخورد در حالی بود که گرمای هوا در برازجان همچنان بیداد می کند و حتی قطعی یک ساعته برق نیز عذاب اور خواهد بود.

\n\n

یکی دیگر از شهروندان هم به خبرنگار ما گفت: الآن وسط ماه است و شاید کسی توانایی پرداخت نداشته باشد ولی مدیر برق شهرستان هم نیست که به داد ما برسد و می گویند به همراه مدیرعامل برق استان رفته است بازدید!

\n\n

این شهروند هم که می خواست نامش فاش نشود، ادامه داد: برق چیزی نیست که قطع شدنش اشکالی ایجاد نکند، آن هم در این گرمای طاقت فرسا، برق که تلفن نیست که قطعی اش کسی را اذیت نکند! اداره ی برق باید تحمل بیشتری داشته باشد و مردم را در این گرما دربدر کوچه و خیابان نکند.

\n\n

او اضافه کرد: برخی را دیدم که بخاطر صد هزار تومان و برای این که زن و بچه شان در گرما نمانند، مجبور شده بودند برای صد هزار تومان بروند درب این منزل و ان منزل پول قرض بگیرند که این اقدام بسیار ناراحت کننده ای است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مردم برازجان از این اقدام اداره ی برق دشتستان شاکی و متعجب هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر