پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای بوشهر از آمادگی سازمان آب برای افزایش دوره‌های آبیاری نخیلات استان بوشهر خبر داد.به گزارش فکرشهر، حسین باشی‌زادگان در بازدید از کانال‌های آبیاری آبپخش اظهار داشت: تأمین آب کشاورزان از اولویت‌های اساسی شرکت آب منطقه‌ای استان است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار بسته‌ایم.معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای بوشهر با اشاره به هدررفت آب در برخی مناطق، افزود: هدر رفتن آب که سرمایه حیاتی کشور است به ضرر مردم و کشور بوده و باید با اصلاح روش آبیاری جلوی هدر رفت آب و استفاده نامناسب از آن گرفته شود.
کد خبر: ۱۵۴۹
سه‌شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۹

فکرشهر: معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای بوشهر از آمادگی سازمان آب برای افزایش دوره‌های آبیاری نخیلات استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حسین باشی‌زادگان در بازدید از کانال‌های آبیاری آبپخش اظهار داشت: تأمین آب کشاورزان از اولویت‌های اساسی شرکت آب منطقه‌ای استان است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار بسته‌ایم.

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای بوشهر با اشاره به هدررفت آب در برخی مناطق، افزود: هدر رفتن آب که سرمایه حیاتی کشور است به ضرر مردم و کشور بوده و باید با اصلاح روش آبیاری جلوی هدر رفت آب و استفاده نامناسب از آن گرفته شود.

باشی‌زادگان بر آمادگی سازمان آب برای افزایش دوره‌های آبیاری نخیلات تاکید کرد و یادآور شد: مجموعه سازمان آب این آمادگی را دارد که در صورت اصلاح روش آبیاری در سال 10 بار به کشاورزان آب‌دهی کند.

وی اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر در راستای بهبود منابع آب در شهرستان‌های مختلف اهتمام جدی دارد و تاکنون اقدامات ارزشمندی در این عرصه انجام داده‌ایم.

این مسئول گفت: با تلاش و فعالیت مستمر، تاکنون برنامه‌ریزی‌های جامعی در راستای حل مسائل و مشکلات کشاورزان در این زمینه صورت گرفته که امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

عضو اصلی هئیت‌مدیره شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر به تأمین نیاز آبی محصولات باغی و زراعی پایین دست سد رئیسعلی دلواری اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها شامل تامین نیاز اراضی شبکه‌های آبیاری و زهکشی آبپخش و شبانکاره خواهد بود.

وی در پایان تأکید کرد: سرکشی به مناطق مختلف استان در دستور کار این مجموعه قرار دارد و انتظار داریم کشاورزان نیز در دسترسی به اهداف مورد نظر همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر