پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر اداره منابع آب شهرستان دشتستان بر لزوم ارائه الگوی کشت اراضی کشاورزی دشت‌های دشتستان تاکید کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسین تقی‌زاده اظهار داشت: دشتستان بیشترین وسعت و جمعیت را در بین شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر در اختیار دارد و رسیدگی به مشکلات این شهرستان به‌ویژه در تامین منابع آبی ضروری است.\n\nوی افزود: اجرای پروژه‌های مختلف آبرسانی در دشتستان مورد تاکید است و امسال چند پروژه با حمایت شرکت آب استان در دست اجراست که تکمیل این پروژه‌ها موجبات بهبود وضعیت آب می‌شود.
کد خبر: ۱۵۴۹۰
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳

فکرشهر: مدیر اداره منابع آب شهرستان دشتستان بر لزوم ارائه الگوی کشت اراضی کشاورزی دشت‌های دشتستان تاکید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین تقی‌زاده اظهار داشت: دشتستان بیشترین وسعت و جمعیت را در بین شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر در اختیار دارد و رسیدگی به مشکلات این شهرستان به‌ویژه در تامین منابع آبی ضروری است.

\n\n

وی افزود: اجرای پروژه‌های مختلف آبرسانی در دشتستان مورد تاکید است و امسال چند پروژه با حمایت شرکت آب استان در دست اجراست که تکمیل این پروژه‌ها موجبات بهبود وضعیت آب می‌شود.

\n\n

تقی‌زاده خواستار ارائه الگوی کشت اراضی کشاورزی دشت‌های شهرستان توسط مدیریت جهاد کشاورزی شد و خاطر نشان کرد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان باید تمهیدات لازم برای اجرای آبیاری تحت فشار زمین‌های آبخور چاه‌های دارای پروانه و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش سطح زیرکشت را به صورت جدی و دقیق مهیا کرده و گزارش اقدامات انجام شده را به طور مرتب در جلسات شورای حفاظت از منابع آب شهرستان گزارش کند.

\n\n

مدیر اداره منابع آب شهرستان دشتستان تنها راه چاره را همکاری همه جانبه و جدی تمامی دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های مرتبط برای اجرای طرح احیا و تعادل‌بخشی منابع آب زیرزمینی عنوان و تصریح کرد: در صورت عدم موفقیت این طرح، در آینده‌ای نزدیک آب آبخوان‌های دشتستان خشک خواهد شد و بحران‌های بزرگ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی در پی خواهد داشت.

\n\n

تقی‌زاده به فارس گفت: مجموعه مدیران ارشد شهرستان دشتستان و استان در سال جاری به منظور تامین آب شرب و آب کشاورزی شهرستان دشتستان، برنامه‌ریزی خوبی انجام داده‌اند و امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر