دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: گرد همایی بهورزان مناطق مختلف شهرستان در آموزشگاه بهورزی برازجان برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، مدیر آموزشگاه بهورزی برازجان در این نشست، گزارشی ازنمرات ارزشیابی خانه های بهداشت که توسط واحدهای مختلف ستادی در شش ماهه اول سال جاری ،مورد بازدید قرار گرفته بودند را ارائه داد. 
کد خبر: ۱۵۵۲۲
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: گرد همایی بهورزان مناطق مختلف شهرستان در آموزشگاه بهورزی برازجان برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، مدیر آموزشگاه بهورزی برازجان در این نشست، گزارشی ازنمرات ارزشیابی خانه های بهداشت که توسط واحدهای مختلف ستادی در شش ماهه اول سال جاری ،مورد بازدید قرار گرفته بودند را ارائه داد. 

\n\n

خانم رضوی ، ماه مهر را ماه مناسبت ها عنوان کرد و به بهورزان تاکید نمود که رسالت شما در این مناسبتها آموزش و ارتقاءآگاهی مردم منطقه تحت پوشش خود می باشد و با هماهنگی مرکز بهداشتی و درمانی مربوطه خود، مناسبتهای بهداشتی را به طور مطلوب و اثرگذار برگزار نمایید. 

\n\n

\n\n

در ادامه کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه ستاد شبکه، در خصوص اجرای طرح مکمل یاری ویتامین دی و آهن یاری مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم دخترانه از نیمه اول مهر ماه مطالبی را بیان کرد.و از بهورزان خواست که بر روند اجرایی این طرح ها در مناطق خود نظارت داشته باشند . 

\n\n

سپس کارشناس مسئول واحدهای بهداشت مدارس و بهداشت دهان و دندان شبکه نیز در مورد اجرای برنامه های مداخله ای شبکه بهداشت و درمان در آموزشگاههای شهرستان از جمله اجرای طرح ضریت کنترل و بیماریابی پدیکلوزیس از ابتدای آبان ماه ،فیشورسیلانت(پرکردن شیارهای سطحی دندان 6) و وارنیش فلوراید(فلوراید تراپی دندان های شیری ) دانش آموزان مقطع اول و دوم ابتدایی ،مطالبی را به تفصیل بیان کردند. 

\n\n

در پایان ،کارشناس مبارزه با بیماریهای آموزشگاه،آقای علیرضا اخلاقی توضیحاتی در رابطه با آمارهای این واحد و همچنین فرم های مربوط به آن را، ارائه کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر