شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بانوان ووشوکار شهرستان گناوه که به عنوان نماینده استان بوشهر در مسابقات کشوری در استان البرز شرکت و موفق به کسب مقام سوم شده بودند، در آیینی در یادمان شهدای گمنام مورد استقبال قرار گرفتند.\n\nبه گزارش فکرشهر، مربی و بازیکن این تیم در آیین استقبال به ایرنا گفت: دراین مسابقات که در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهر کرج با حضور 12 استان کشور در سبک نان چوان برگزارشد، تیم های چهارمحال و بختیاری به مقام اول رسید و خوزستان و بوشهر به ترتیب دوم و سوم شدند.
کد خبر: ۱۵۵۶۶
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۸

فکرشهر: بانوان ووشوکار شهرستان گناوه که به عنوان نماینده استان بوشهر در مسابقات کشوری در استان البرز شرکت و موفق به کسب مقام سوم شده بودند، در آیینی در یادمان شهدای گمنام مورد استقبال قرار گرفتند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مربی و بازیکن این تیم در آیین استقبال به ایرنا گفت: دراین مسابقات که در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهر کرج با حضور 12 استان کشور در سبک نان چوان برگزارشد، تیم های چهارمحال و بختیاری به مقام اول رسید و خوزستان و بوشهر به ترتیب دوم و سوم شدند.

\n\n

\n\n

فاطمه آزاد افزود: نمایندگان اعزامی استان بوشهر به این مسابقات که همگی از شهرستان گناوه بودند ،چهار مدال نقره و پنج برنز کسب کردند.

\n\n

وی گفت: سطح این مسابقات بسیار بالا برگزار شد و تعدادی از ملی پوشان در آن حضور داشتند. 

\n\n

مربی تیم ووشو گناوه از کانون بسیج ورزشکاران و معاونت فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) و ورزش وجوانان این شهرستان در زمینه همکاری و مساعدت این تیم جهت اعزام و استقبال قدردانی کرد.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر