يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تیم فوتبال پارس جنوبی جم با برتری برابر کارگر بنه گز برنده دربی بوشهری های لیگ 2 شد.
کد خبر: ۱۵۶۷۹
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

فکرشهر: تیم فوتبال پارس جنوبی جم با برتری برابر کارگر بنه گز برنده دربی بوشهری های لیگ 2 شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از دی اسپورت، هفته دوم لیگ دو کشور با دومین برد پارس جنوبی جم بود. در آغاز نیمه نخست پارسی ها عملکرد بهتری نسبت به تیم میزبان داشتند و در دقیقه 10 توسط حامد حیدری در شلوغی 18 قدم به گل برتری دست یافتند و در ادامه شاگردان بهنام ابولی برای رسیدن به گل تساوی حملاتی را روی دروازه جمی ها ترتیب دادند و در دقیقه 35 اگر احسان رستمی کمی خوش شانس بود می توانست گل تساوی بخش را به ثمر رساند . ارسال توپ از جناح چپ با شوت سرکش رستمی به دیرک دروازه برخورد و راهی به دروازه نداشت. در ادامه تقابل تیمهای بوشهری گلی در بر نداشت و دو تیم با ارائه یک بازی پربرخورد با همین نتیجه به رختکن رفتند.

\n\n

بنه گزی ها با آغاز نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه پارس ایجاد کردند و حتی حملات این تیم در دقیقه 55 منجر به اخراج یکی از شاگردان مهدی پاشازاده شد تا تیم وی در دومین دیدار هم 10 نفره شود.

\n\n

35 دقیقه پایانی برای جمی ها سخت گذشت و این تیم بیشتر به ضدحملات دل بسته بود. یاران بهنام ابولی نیمه دوم عملکرد بهتری نسبت به نیمه اول داشتند و چند موقعیت خوب گلزنی هم ایجاد کردند که در مهمترین صحنه ها اشتباه جواد رحیمی در خط دفاع جم بود که مهاجم کارگر را در موقعیت تک به تک قرار داد اما درخشش وحید عزیزی مانع از گلزنی بنه گزی ها شد تا این تیم دومین پیروزی خود را برابر تیم هم استانی بدست آورد و مقتدرانه با 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه تکیه زند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر