دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امروز ظهر دانشجویانی که نسبت به وضعیت سلف و خوابگاه دانشگاه معترض بودند؛ در یک اقدام نمادین سینی های غذای خود را از روبروی سلف تا سازمان مرکزی دانشگاه چیدند.\n\nبه گزارش فکرشهر از سایت ب خبر، دانشجویان دانشگاه خلیج فارس مدتهای زیادی است که نسبت به نوع و کیفیت غذاهای سلف معترض هستند. در این خصوص یکی از دانشجویان این دانشگاه درباره کیفیت غذا می گوید: «کیفیت غذا روز به روز بدتر می شود، بطوری که ما ترجیح می دهیم خودمان علارغم کلاس های فشرده، غذا بپزیم. اما گاهی پیش می آید که بخاطر کمی وقت مجبور می شویم از سلف غذا بگیریم که غذای سلف هم بسیار بد است.»
کد خبر: ۱۵۷۷۴
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: امروز ظهر دانشجویانی که نسبت به وضعیت سلف و خوابگاه دانشگاه معترض بودند؛ در یک اقدام نمادین سینی های غذای خود را از روبروی سلف تا سازمان مرکزی دانشگاه چیدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از سایت ب خبر، دانشجویان دانشگاه خلیج فارس مدتهای زیادی است که نسبت به نوع و کیفیت غذاهای سلف معترض هستند. در این خصوص یکی از دانشجویان این دانشگاه درباره کیفیت غذا می گوید: «کیفیت غذا روز به روز بدتر می شود، بطوری که ما ترجیح می دهیم خودمان علارغم کلاس های فشرده، غذا بپزیم. اما گاهی پیش می آید که بخاطر کمی وقت مجبور می شویم از سلف غذا بگیریم که غذای سلف هم بسیار بد است.»

\n\n

\n\n

در پرسش از دانشجویان دیگر، همگی از کیفیت بد غذا و پاسخگو نبودن مسوولین مربوطه شکایت داشتند. با شروع اعتراضات دانشجویان مسوولین دانشگاه در سالن دانشکده پتروشیمی با دانشجویان جلسه ای فوری  برای بیان مشکلات برگزار کردند. در این جلسه  پیمانکار سلف و مسوولین دیگر دانشگاه حضور داشتند و دانشجویان علاوه بر کیفیت بد غذا مشکلات دیگر خود(سرعت بسیار پایین اینترنت و معضلات خوابگاه های دانشجویی و...) را نیز مطرح کردند، نتیجه این نشست دادن وعده رسیدگی به کیفیت غذا و رفع کردن دیگر مشکلات از طرف مسوولین بود. باید دید آیا وعده ها عملی خواهند شد؟

\n\n

در تماس تلفنی که با عبدالمجید مصلح رییس دانشگاه خلیج فارس درباره تجمع امروز دانشجویان برقرار کردیم ، وی پاسخ نداد.

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر