شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: برند کردن خرمای دشتستان از طرح‌های پیشنهادی است که وزارت صنعت، معدن و تجارت با آن موافقت کرده و در سطح استانی در حال انجام آن هستیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، شهسوار قائدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه بازار از اولویت‌هایی است که اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان به آن توجه جدی داشته است.
کد خبر: ۱۵۸۰۲
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳

فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: برند کردن خرمای دشتستان از طرح‌های پیشنهادی است که وزارت صنعت، معدن و تجارت با آن موافقت کرده و در سطح استانی در حال انجام آن هستیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شهسوار قائدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه بازار از اولویت‌هایی است که اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان به آن توجه جدی داشته است.

\n\n

وی افزود: تلاش برای توسعه اقتصادی دشتستان متناسب با ظرفیت‌‎ها و پتانسیل‌های این شهرستان از اهدافی است که با تمام توان برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

\n\n

قائدی خاطرنشان کرد: نخلستان‌های وسیع و محصول خرما از ظرفیت‌‎های مهم اقتصادی است که شهرستان دشتستان در اختیار دارد و باید با استفاده از طرح‌های کارشناسی و علمی زمینه رشد اقتصاد و بازار فروش محصولات کشاورزی این شهرستان را هموار کنیم.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: بازار خرما از موضوعات مهمی است که به آن توجه داشته‌ایم و طی یک سال گذشته در این زمینه پیگیری‌های وسیعی صورت گرفته است.

\n\n

قائدی اذعان داشت: در حال حاضر شرایط بازار خرمای دشتستان سنتی است و تلاش برای خروج از این وضعیت از مسائلی است که به آن توجه داریم.

\n\n

وی افزود: برند کردن خرمای دشتستان از طرح‌های پیشنهادی است که وزارت صنعت، معدن و تجارت با آن موافقت کرده و در سطح استانی در حال انجام آن هستیم.

\n\n

قائدی عنوان کرد: خرمای کبکاب دشتستان و خرمای زاهدی دشتستان دو برندی است که برای خرمای دشتستان ثبت می‌شود و این موضوع نقشی شایان در توسعه بازار خرمای این شهرستان خواهد داشت.

\n\n

وی در ارتباط با گستره اجرای طرح برند خرما در استان بوشهر، یادآور شد: این طرح در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان و جم اجرا می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر