يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر امورشهری شهرداری گناوه گفت: دو پل ورودی و کمربندی این بندر گردشگری و تجاری به دلیل قدمت زیاد و فرسودگی خطرآفرین و باید نوسازی شوند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حیدر حیدریه روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: شهرداری نسبت به سلامت و ایمن سازی نقاط شهر که شهروندان از آن استفاده می کنند، حساسیت و اهمیت زیادی قایل است.\n\nوی اضافه کرد: پل فلزی ورودی به شهر گناوه که به صورت موقت نصب شده است باید یک پل دائمی جایگزین آن شود که دراین ارتباط فرمانداری و شهردار بجد آن را دنبال می کنند.\n\nحیدریه ادامه داد: بازرسان شهرداری از این پل بازدید و نظر خود را اعلام کرده اند.
کد خبر: ۱۵۸۴۵
سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

فکرشهر: مدیر امورشهری شهرداری گناوه گفت: دو پل ورودی و کمربندی این بندر گردشگری و تجاری به دلیل قدمت زیاد و فرسودگی خطرآفرین و باید نوسازی شوند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حیدر حیدریه روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: شهرداری نسبت به سلامت و ایمن سازی نقاط شهر که شهروندان از آن استفاده می کنند، حساسیت و اهمیت زیادی قایل است.

\n\n

وی اضافه کرد: پل فلزی ورودی به شهر گناوه که به صورت موقت نصب شده است باید یک پل دائمی جایگزین آن شود که دراین ارتباط فرمانداری و شهردار بجد آن را دنبال می کنند.

\n\n

حیدریه ادامه داد: بازرسان شهرداری از این پل بازدید و نظر خود را اعلام کرده اند.

\n\n

\n\n

وی بیان کرد: پل کمربندی نیز وضعیت بدتری نسبت به پل فلزی دارد و در زمان بارندگی آب بر آن نفوذ کرده و آسیب پذیر و خطرناک می شود.

\n\n

حیدریه گفت: به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه درهنگام بارندگی باید این پل مسدود شود.

\n\n

مدیر امورشهری شهرداری گناوه نقش رسانه ها را در توسعه و پیشرفت منطقه مهم دانست و از خبرنگاران خواست تا شهرداری را در اجرای ماموریت های محوله یاری کنند.

\n\n

یکی از این پل ها که فلزی و در ضلع شرقی و دروازه اصلی به شهر گناوه نصب شده است و روزانه صدها خودرو سبک وسنگین از آن عبور می کنند، به جای پلی

\n\n

جایگزین شده که بیش از 10 سال پیش بر اثر سیلاب رودخانه دره گپ فروریخت و علاوه براینکه راه عبور ومرور برای مدتی قطع، باعث مرگ یکی از اهالی این شهر شد.

\n\n

\n\n

این پل که قراربود برای مدتی به صورت موقت نصب تا عبور ومرور با اختلال مواجه نشود اما پس از یک دهه تا هنوز همچنان پابرجاست.

\n\n

دیگر پل خطرآفرین در جاده کمربندی در مسیر بارگاه مرقد سید رضا قرار دارد که قدیمی و فرسوده است.

\n\n

این پل درهر بارندگی شدید و طغیان رودخانه های بالادست و دره گپ آب از آن بالارفته و برای ساعت هایی عبور از این مسیر تا فرونشستن مسدود می شود.

\n\n

احداث، بهسازی و نوسازی این پل ها به دلیل حادثه و خطرهای احتمالی نگاه و توجه جدی مسئولان ذی ربط را می طلبد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر