يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دیر استان بوشهر گفت: یک ایرانی نیکوکار مقیم خارج کشور درقالب طرح اکرام 40میلیون و 665 هزار ریال به ایتام این شهرستان کمک کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدپورسالم روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این میزان کمک نقدی میان 22 یتیم تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد.\n\nوی با تقدیر از مساعدت خیرین و حامیان طرح اکرام شهرستان دیرگفت: همچنین یک خیر دیگر در این شهرستان یک دستگاه آبگرمکن و یک دستگاه پنکه رومیزی به مبلغ چهارمیلیون و 200هزار ریال برای یک خانواده تحت حمایت این نهاد کمک کرد.
کد خبر: ۱۵۸۷۲
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دیر استان بوشهر گفت: یک ایرانی نیکوکار مقیم خارج کشور درقالب طرح اکرام 40میلیون و 665 هزار ریال به ایتام این شهرستان کمک کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدپورسالم روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این میزان کمک نقدی میان 22 یتیم تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد.

\n\n

وی با تقدیر از مساعدت خیرین و حامیان طرح اکرام شهرستان دیرگفت: همچنین یک خیر دیگر در این شهرستان یک دستگاه آبگرمکن و یک دستگاه پنکه رومیزی به مبلغ چهارمیلیون و 200هزار ریال برای یک خانواده تحت حمایت این نهاد کمک کرد.

\n\n

مدیر کمیته امداد دیر اظهارکرد: همچنین در آغاز سال تحصیلی جاری توسط شرکت متانول کاوه دیر برای 100 دانش آموز یتیم در قالب طرح محسنین بسته کیف و لوازم التحریر به ارزش 80میلیون ریال تامین شد.

\n\n

وی گفت: 268یتیم زیرپوشش این نهاد هستند که 578 حامی از آنها حمایت مالی و معنوی می کنند.
\nبندردیر در فاصله 180 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر