پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مهندس شمالی نژاد شهرداربرازجان بمناسبت فرارسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی پیامی صادر نمود.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری برازجان ، متن پیام مهندس شمالی نژاد بمناسبت فرارسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی به شرح ذیل می باشد:\n\n عاشورا سالروز عروج خونین سبک بالان عاشقی است که با شهادت خویش حماسه جاودانه و باشکوهی در تاریخ آفریدند. عاشورا چشمه نوری است که از خاک تفتیده کربلا برخاست و طنین بیدار باشی بود که تمامی اعصار و قرون را درنوردید و با رنج مظلومان تاریخ آمیخته شد و به ابدیت پیوند خورد.نه کربلا به یک سرزمین محدود می شود و نه عاشورا در غروب یک روز پایان می یابد.
کد خبر: ۱۵۹۱۰
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۱

فکرشهر: مهندس شمالی نژاد شهرداربرازجان بمناسبت فرارسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی پیامی صادر نمود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری برازجان ، متن پیام مهندس شمالی نژاد بمناسبت فرارسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی به شرح ذیل می باشد:

\n\n

 عاشورا سالروز عروج خونین سبک بالان عاشقی است که با شهادت خویش حماسه جاودانه و باشکوهی در تاریخ آفریدند. عاشورا چشمه نوری است که از خاک تفتیده کربلا برخاست و طنین بیدار باشی بود که تمامی اعصار و قرون را درنوردید و با رنج مظلومان تاریخ آمیخته شد و به ابدیت پیوند خورد.نه کربلا به یک سرزمین محدود می شود و نه عاشورا در غروب یک روز پایان می یابد.

\n\n

 اینجانب فرا رسیدن ایام غم بار تاسوعا و عاشورا و شهادت سالار شهیدان و سرور آزادگان امام حسین (ع) و یاران باوفایش رابه همه ی شیفتگان وعاشقان آن حضرت تسلیت عرض نموده ،توفیق تمامی مردم بویژه شهروندان عزیز برازجان رادرکسب فیض معنوی ازاین ایام مسئلت می نمایم.

\n\n

سعید شمال نژاد

\n\n

شهردار برازجان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر