پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر امورشهری شهرداری گناوه گفت: دراجرای طرح ساماندهی دستفروشان بازار تجاری این بندر، 20 دستفروش از اتباع بیگانه که به کسب وکار مشغول بودند، شناسایی و جمع آوری شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حیدر حیدریه روزیکشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این تعداد که در کنار افراد بومی به دستفروشی مشغول و سد معبر ایجاد کرده بودند پس از جمع آوری به مسئولان ذی ربط در استان بوشهر تحویل شدند.\n\nوی اظهار کرد: طرح ساماندهی دستفروشان بجد در شهرداری دنبال می شود. 
کد خبر: ۱۵۹۶۵
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۶

فکرشهر: مدیر امورشهری شهرداری گناوه گفت: دراجرای طرح ساماندهی دستفروشان بازار تجاری این بندر، 20 دستفروش از اتباع بیگانه که به کسب وکار مشغول بودند، شناسایی و جمع آوری شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حیدر حیدریه روزیکشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این تعداد که در کنار افراد بومی به دستفروشی مشغول و سد معبر ایجاد کرده بودند پس از جمع آوری به مسئولان ذی ربط در استان بوشهر تحویل شدند.

\n\n

وی اظهار کرد: طرح ساماندهی دستفروشان بجد در شهرداری دنبال می شود. 

\n\n

وی گفت: دراین ارتباط شناسایی دستفروشان و تشکیل پرونده انجام شده و چند نقطه برای فعالیت آنان مدنظر قرار گرفته است.

\n\n

مدیر امور شهری شهرداری گناوه بیان کرد: دستفروشی در بازار این بندر به یک معضل تبدیل شده است و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده این موضوع برای همیشه برطرف شود.

\n\n

وی گفت: وضعیت دستفروشی در بازار این بندر بگونه ای است که درصورت وقوع هرگونه حادثه ای امکان کمک رسانی وجود ندارد.

\n\n

دستفروشی در بازار تجاری گناوه که از پررونق ترین و پویاترین بازارهای استان بوشهر است درچندسال اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر