يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر شورای ترافیک استان بوشهر گفت: هر پروژه‌ای که در سطح شهر اجرا می‌شود و بحث ترافیکی در پی دارد، باید دستگاه متولی یا شهرداری قبل از اجرا آن را مورد کارشناسی و ایمن‌سازی قرار دهد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، اسماعیل‌ پورغلام ظهر امروز در ششمین جلسه شورای ترافیک دشتی اظهار داشت: دشتی تنها شهرستانی است که تمام مدیران عضو در جلسه شورای ترافیک حضور پیدا می‌کنند.\n\nدبیر شورای ترافیک استان بوشهر با بیان اینکه هدف اصلی ما ایمن‌سازی و حفاظت از جان افراد است، گفت: هر طرحی که در جلسه شورای ترافیک مصوب می‌کنیم در برابر آن مسئول هستیم.
کد خبر: ۱۶۲۳۲
سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۹

فکرشهر: دبیر شورای ترافیک استان بوشهر گفت: هر پروژه‌ای که در سطح شهر اجرا می‌شود و بحث ترافیکی در پی دارد، باید دستگاه متولی یا شهرداری قبل از اجرا آن را مورد کارشناسی و ایمن‌سازی قرار دهد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، اسماعیل‌ پورغلام ظهر امروز در ششمین جلسه شورای ترافیک دشتی اظهار داشت: دشتی تنها شهرستانی است که تمام مدیران عضو در جلسه شورای ترافیک حضور پیدا می‌کنند.

\n\n

دبیر شورای ترافیک استان بوشهر با بیان اینکه هدف اصلی ما ایمن‌سازی و حفاظت از جان افراد است، گفت: هر طرحی که در جلسه شورای ترافیک مصوب می‌کنیم در برابر آن مسئول هستیم.

\n\n

وی ادامه داد: امسال در استان بوشهر وضعیت خوبی در بحث تصادفات نداشته‌ایم و چهار تصادف دسته‌جمعی در استان به وقوع پیوست که هر تصادف از 4 تا 8 نفر کشته برجای گذاشته است و شخص استاندار، معاون عمرانی و ... نگران این قضیه هستند که بیشترین تصادفاتی که رخ‌داده، در محور گناوه به دیلم است.

\n\n

پورغلام تأکید کرد: برخی دوربرگردان‌ها قتلگاه برای افراد می‌شود، که باید روی علل تصادفات دقت بیشتری صورت گیرد، چراکه وقتی یک نفر بر اثر تصادف کشته می‌شود حداقل بیش از یک میلیارد تومان به کشور خسارت وارد می‌کند.

\n\n

وی ادامه داد: ما موظف هستیم تا در همه جلسات شورای ترافیک استان‌ها شرکت کرده و بر اجرای آن نظارت داشته باشیم.

\n\n

پورغلام بر ایمن‌سازی پروژه‌ها تأکید کرد و افزود: هر پروژه‌ای که در سطح شهر اجرا می‌شود و بحث ترافیکی در پی دارد، باید دستگاه متولی یا شهرداری قبل از اجرا آن را مورد کارشناسی و ایمن‌سازی قرار دهد.

\n\n

وی تصریح کرد: چنانچه شهرداران بدون مجوز شورای ترافیک اقدام به طرح کوچک یا حتی یک سرعت‌گیر کنند، باید در محاکم قضایی پاسخگو باشند و چنانچه منجر به کشته شدن فردی شوند، باید دیه آن پرداخت شود.

\n\n

پورغلام از شهردار خورموج خواست تا نسبت به اجرای پارک ترافیک این شهر اقدام کند.

\n\n

دبیر شورای ترافیک استان بوشهر خطاب به شهرداران گفت: میادین کوچک در علم جدید ترافیک و شهرسازی منسوخ‌ شده و احداث چنین میادینی حادثه‌ساز است، به همین منظور باید سعی شود تا از احداث چنین میدان‌هایی خودداری شود.

\n\n

وی خطرات جاده‌ای برون‌شهری را چندین برابر جاده‌های درون‌شهری عنوان کرد و افزود: در شهر خورموج که مرکز شهرستان دشتی است، شهرداری مطالعات ساماندهی ترافیک را در اولویت قرار دهد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر