دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: در صورتی‌ که مدیران جایگاه‌های سوخت در شهرستان به‌ویژه در بخش کاکی اقدام به کم‌فروشی و یا تعطیلی مستمر کنند طبق ماده 11 به‌ شدت با آنها برخورد خواهد شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو ظهر امروز در جلسه شورای حمل‌ و نقل و سوخت شهرستان دشتی اظهار داشت: سوخت‌رسانی به مردم باید بدون وقفه و تعطیلی انجام شود، درصورتی‌ که مدیران جایگاه‌های سوخت در شهرستان به‌ویژه در بخش کاکی اقدام به کم‌فروشی و یا تعطیلی مستمر کنند طبق ماده 11 به‌شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۲۳۵
سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۹

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: در صورتی‌ که مدیران جایگاه‌های سوخت در شهرستان به‌ویژه در بخش کاکی اقدام به کم‌فروشی و یا تعطیلی مستمر کنند طبق ماده 11 به‌ شدت با آنها برخورد خواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو ظهر امروز در جلسه شورای حمل‌ و نقل و سوخت شهرستان دشتی اظهار داشت: سوخت‌رسانی به مردم باید بدون وقفه و تعطیلی انجام شود، درصورتی‌ که مدیران جایگاه‌های سوخت در شهرستان به‌ویژه در بخش کاکی اقدام به کم‌فروشی و یا تعطیلی مستمر کنند طبق ماده 11 به‌شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

\n\n

فرماندار دشتی گفت: جایگاه‌های توزیع سوخت شهرستان نسبت به انجام وظایف و تعهدات قانونی خود راجع به توزیع پیوسته، منظم و بدون وقفه اقدام کنند.

\n\n

وی تأکید کرد: در بخش کاکی با توجه به مهاجرپذیری به‌ویژه در فصل کاشت، داشت و برداشت تولیدات کشاورزی به‌ویژه گوجه‌فرنگی خارج از فصل ضروری است، جایگاه‌داران تمهیدات لازم را برای خرید، ذخیره و توزیع سوخت انجام دهند و نسبت به بازرسی‌های دوره‌ای، انجام تعمیرات و رفع نقص از مخازن مستقر در جایگاه‌ها اقدام کنند.

\n\n

به نوشته ی فارس، مهرجو خاطرنشان کرد: در شهرستان دشتی پنج جایگاه و یک فروشندگی سوخت وجود دارد که در شهر خورموج 2 جایگاه، در شهر کاکی دو جایگاه، حسین زائری و گنخک هرکدام یک جایگاه و در شهر شنبه نیزیک جایگاه فروشندگی به مردم خدمت‌رسانی انجام می‌دهند.

\n\n

وی یادآور شد: یک ایستگاه شهری در خورموج نیز به‌زودی راه‌اندازی می‌شود و جایگاه‌های سوخت‌رسانی در شهرستان دشتی به شش جایگاه افزایش می‌یابد و از ظرفیت کامل برخوردار می‌شود.

\n\n

فرماندار دشتی اضافه کرد: در این شهر در حال حاضر 5 ایستگاه CNG فعالیت دارند.

\n\n

در این جلسه که مسئولان فرآورده‌ای نفتی بوشهر، دبیر شورای ترافیک استان و مدیر سوخت استانداری نیز حضور داشتند، بخشداران شنبه و طسوج و بخش کاکی مسائل و مشکلات سوخت‌رسانی در بخش‌های یادشده را مطرح کردند و مدیران جایگاه‌های سوخت نیز نسبت به عدم سوددهی جایگاه‌ها و مشکلات در این حوزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

\n\n

در پایان مقرر شد مسئولان جایگاه‌ها باید به تعهدات خود پایبند باشند و پول فروش سوخت را به‌حساب تعیین‌ شده بپردازند، هرچند بر اساس هماهنگی‌هایی صورت گرفته،  به‌صورت اعتباری مقادیری سوخت در اختیار این جایگاه‌ها قرار می‌گیرد و آن‌ها هم به‌صورت همزمان نسبت به رفع بدهی و اختلاف حساب خود اقدام کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر