دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پس از یک سال فرار؛
فکرشهر: سردار حیدر عباس زاده روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود : فردي كه با تهديد اسلحه وارد مغازه طلافروشي در شهر اهرم شده و صاحب آن را مجروح كرده بود ...
کد خبر: ۱۶۲۹۹
پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری سارق مسلحی خبر داد که سال گذشته به یک طلافروشی در شهر اهرم دستبرد زده بود .

\n\n

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود : فردي كه با تهديد اسلحه وارد مغازه طلافروشي در شهر اهرم شده و صاحب آن را مجروح كرده بود شناسايي و دستگير شد.

\n\n

وی اضافه کرد : صبح يازدهم آذرماه سال گذشته ، صاحب يك مغازه طلافروشي در اهرم لحظاتي پس از بازكردن درب مغازه به وسيله فردي که سر و صورت خود را پوشانده و اسلحه كلت كمري در دست داشت، مورد تهديد قرار گرفت.

\n\n

عباس زاده یادآور شد : صاحب مغازه بلافاصله اقدام به قفل كردن درب مغازه مي كند که در این بین فرد مسلح برای خروج با صاحب مغازه درگير می شود و نهايتا با شليك يك گلوله وی را مجروح کرده و بدون سرقت پا به فرار می گذارد.

\n\n

فرمانده انتظامي استان بوشهر با بیان اینکه در جریان تحقيقات ميداني، تعدادي مظنون دستگير شدند، ادامه داد: با توجه به شواهد و مدارك يكي از مظنونين به هويت" ع" به عنوان متهم مورد تحقيقات علمي و پليسي قرار گرفته لذا با توجه به جمع آوري دلايل و مستندات، اتهام وی محرز شد و به همراه پرونده به مرجع قضايي معرفي گردید.

\n\n

عباس زاده افزود: این متهم اکنون در زندان می باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر