يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
بخشدار شبانکاره خبر داد:
فکرشهر: بخشدار شبانکاره از تخصیص 13 میلیارد ریال اعتبار به مدارس شبانکاره خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، مسلم سلیمانی در نشست با مدیران آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: تسهیل امور مربوط به تعلیم و تربیت در جامعه امری لازم و ضروری است و همه مسئولان و متولیان امور باید در این مسیر اهتمام ورزند.\n\nوی افزود: کیفیت بخشیدن به سطح تعلیم و تربیت در این منطقه مورد توجه قرار دارد و تاکنون در راستای تحقق این مهم نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گرفته‌ایم.
کد خبر: ۱۶۳۷۵
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱

فکرشهر: بخشدار شبانکاره از تخصیص 13 میلیارد ریال اعتبار به مدارس شبانکاره خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، مسلم سلیمانی در نشست با مدیران آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: تسهیل امور مربوط به تعلیم و تربیت در جامعه امری لازم و ضروری است و همه مسئولان و متولیان امور باید در این مسیر اهتمام ورزند.

\n\n

وی افزود: کیفیت بخشیدن به سطح تعلیم و تربیت در این منطقه مورد توجه قرار دارد و تاکنون در راستای تحقق این مهم نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گرفته‌ایم.

\n\n

بخشدار شبانکاره به اهمیت و جایگاه شورای آموزش و پرورش اشاره و خاطر نشان کرد: این شورا با برنامه‌ریزی و با طرح مشکلات حوزه آموزش و پرورش برای رفع آنها گام برمی‌دارد.

\n\n

سلیمانی به وضعیت مدارس تخریبی بخش شبانکاره اشاره کرد و یادآور شد: تعمیر و بازسازی این مدارس باید در دستور کار قرار گیرد و دانش‌آموزان و فرهنگیان نباید دغدغه داشته باشند.

\n\n

بخشدار شبانکاره از تخصیص 13 میلیارد ریال اعتبار به مدارس شبانکاره خبر داد و گفت: با تلاش‌های فرماندار و مسئولان شهرستان دشتستان و استان بوشهر، شاهد تخصیص بیش از 13 میلیارد ریال اعتبار به آموزش و پرورش منطقه شبانکاره هستیم که امیدواریم مشکلات مدارس رفع شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر