يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: غلامعباس حسینی اظهار داشت: گازرسانی به شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان استان بوشهر است و در دو سال اخیر اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی در این عرصه انجام شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، وی افزود: کیفیت اجرای پروژه‌های گازرسانی به مناطق مختلف استان نسبت به قبل رشد قابل توجهی داشته و البته تا رسیدن به وضعیت ایده‌آل باید تلاش بیشتری انجام دهیم.
کد خبر: ۱۶۳۹۶
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۴

فکرشهر: غلامعباس حسینی اظهار داشت: گازرسانی به شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان استان بوشهر است و در دو سال اخیر اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی در این عرصه انجام شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، وی افزود: کیفیت اجرای پروژه‌های گازرسانی به مناطق مختلف استان نسبت به قبل رشد قابل توجهی داشته و البته تا رسیدن به وضعیت ایده‌آل باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

\n\n

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر خاطر نشان کرد: در دشتستان با توجه به جمعیت و وسعت دشتستان، حجم و کیفیت فعالیت‌های گازرسانی در این شهرستان، بسیار ارزشمند و قابل توجه است.

\n\n

حسینی از اجرای 800 کیلومتر شبکه گاز رسانی در 6 بخش شهرستان دشتستان خبر داد و تصریح کرد: با تلاش و فعالیت‌های انجام گرفته، تاکنون بالغ بر 806 کیلومتر شبکه گاز در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان در 6 بخش مرکزی، آبپخش، سعدآباد، شبانکاره، ارم و بوشکان در شهرستان دشتستان اجرایی و عملیاتی شده است.

\n\n

وی یادآور شد: برای تکمیل شبکه گازرسانی در دشتستان باید یک‌هزار و 200 کیلومتر شبکه انجام شود که تاکنون 800 کیلومتر تکمیل شده و و بیش از 400 کیلومتر شبکه جدید باید انجام شود.

\n\n

مدیر عامل شبکه گاز استان بوشهر بیان کرد: در شهر برازجان که بزرگترین شهر دشتستان و دومین شهر بزرگ استان بوشهر است نیز بیش از 250 کیلومتر شبکه گاز انجام شده که امیدوار هستیم به زودی تکمیل و در مدار کامل قرار گیرد.

\n\n

حسینی گفت: در شهر برازجان باید بیش از 300 کیلومتر شبکه گازرسانی انجام شود و امیدوار هستیم امسال این مهم تکمیل شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر