يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: روزنامه پیام عسلویه و هفته نامه و پایگاه خبری خلیج فارس در غرفه های جداگانه در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها حضور دارند.\nبه گزارش فکرشهر، آنیتا مظفری افزود: همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با یک غرفه در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در تهران شرکت کرده که در آن 39 نشریه شامل هفته نامه، ماهنامه، فصلنامه و دوهفته نامه استان بوشهرارایه شده است.
کد خبر: ۱۶۴۰۶
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: روزنامه پیام عسلویه و هفته نامه و پایگاه خبری خلیج فارس در غرفه های جداگانه در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها حضور دارند.
\nبه گزارش فکرشهر، آنیتا مظفری افزود: همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با یک غرفه در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در تهران شرکت کرده که در آن 39 نشریه شامل هفته نامه، ماهنامه، فصلنامه و دوهفته نامه استان بوشهرارایه شده است.
\nوی اضافه کرد: همچنین در این غرفه با ارایه المان هایی از استان بوشهر آیین ها، سنت ها و صنایع دستی این استان نیز درمعرض دید عموم قرار گرفته است. 
\nمظفری اظهارکرد: حضور شاعران و نویسندگان بوشهری و برگزاری میزگردهای مختلف فرهنگی از جمله دیگر برنامه های غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها است.
\nوی یادآور شد: برگزاری جشنواره بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها زمینه مشارکت فعالان این عرصه در مسائل و مباحث روز را فراهم و مطبوعات نیزدر فضایی تعاملی فرصتی برای ارائه دستاوردهای خود می یابند.
\nمظفری با اشاره به اینکه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها بیش از 600 رسانه داخلی حضور دارند، تصریح کرد: در این نمایشگاه ضمن معرفی نشریه های محلی استانهای مختلف، افراد با دیدگاههای این نشریات نیز آشنا می شوند.
\nبه گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: برپایی نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها یکی از ارکان دموکراسی است که همه مطبوعات با هر دیدگاهی فرصت حضور در این نمایشگاه را می یابند.
\nحمیده ماحوزی افزود: حضور اقشار مختلف مردم، شخصیت ها و گروه های مختلف در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها امکان آشنایی با سایت ها، نشریات و روزنامه های مختلف را برای افراد فراهم می کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر