پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: طرح تحول نظام سلامت در دندانپزشکی با فعال سازی واحدهای دندانپزشکی شبکه‌های بهداشتی درمانی، از ابتدای مهر ماه آغاز شده و با وجود زیرساخت‌های لازم، فعالیتهای اعلام شده در این بخش شتاب خواهد گرفت.\n\nبه گزارش فکرشهر، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم در این باره گفت: خدماتی شامل وارنیش فلوراید در کودکان 3 تا 14 سال با هدف مقاوم سازی دندان‌ها و فیشورسیلانت در گروه سنی 6 تا 14 سال با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان‌ها در قالب این طرح انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۴۳۹
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

فکرشهر: طرح تحول نظام سلامت در دندانپزشکی با فعال سازی واحدهای دندانپزشکی شبکه‌های بهداشتی درمانی، از ابتدای مهر ماه آغاز شده و با وجود زیرساخت‌های لازم، فعالیتهای اعلام شده در این بخش شتاب خواهد گرفت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم در این باره گفت: خدماتی شامل وارنیش فلوراید در کودکان 3 تا 14 سال با هدف مقاوم سازی دندان‌ها و فیشورسیلانت در گروه سنی 6 تا 14 سال با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان‌ها در قالب این طرح انجام خواهد شد.

\n\n

اصغر نوروززاده افزود: از دیگر خدمات ارایه شده در این بخش، ترمیم رایگان دندان شماره 6 در گروه سنی 6 تا 14 سال و ویزیت و جرم گیری مادران باردار و شیرده به مدت یک سال است که تمام این خدمات به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

\n\n

وی از راه اندازی سامانه آنلاین جهت ثبت خدمات دهان و دندان در گروه‌های هدف خبر داد و افزود: هدف از این کار تهیه شناسنامه دندانی برای گروه‌های هدف است.

\n\n

این مقام مسئول یادآور شد: دانش آموزان مقطع ابتدایی یکی از گروه‌های هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان  هستند که با هماهنگی اداره آموزش و پرورش و بهزیستی شهرستان، فلوراید تراپی یا وارنیش فلوراید برای تمامی افراد  3 تا 14 سال در مرکز بهداشتی درمانی امیرالمومنین(ع) جم انجام خواهد شد و این خدمت به همراه دیگر خدمات پیشگیری در سال جاری با هدف نیل به پوشش 100 درصدی ارایه خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر