پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار بندرگناوه گفت: سه نقطه ازبهترین نقاط این شهر برای ساماندهی و محل کسب وکار دستفروشان درنظر گرفته شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد طاهری روز دوشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: طرح ساماندهی دستفروشان به دلیل مشکلات و مسائل اجتماعی فراوان برای شهروندان و گردشگران درچندسال اخیر به دستور و زیرنظر شورای تامین و همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۱۶۴۹۹
سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

فکرشهر: شهردار بندرگناوه گفت: سه نقطه ازبهترین نقاط این شهر برای ساماندهی و محل کسب وکار دستفروشان درنظر گرفته شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد طاهری روز دوشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: طرح ساماندهی دستفروشان به دلیل مشکلات و مسائل اجتماعی فراوان برای شهروندان و گردشگران درچندسال اخیر به دستور و زیرنظر شورای تامین و همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی این شهرستان اجرا می شود.

\n\n

وی اظهارکرد: وضعیت کنونی دستفروشی در بازار گناوه نامناسب است به گونه ای که علاوه بر مشکل در تردد عابران در ساعت شلوغی بویژه روزهای تعطیل شاهد قفل شدن بازار هستیم که درصورت هرگونه حادثه ای امکان دسترسی به بازار وجود ندارد.
\nشهردار گناوه گفت: طرح ساماندهی دستفروشان با نام نویسی آغاز شده است که با واگذاری غرفه در نقاط پیش بینی شده تا آخر آبان با همکاری شهروندان بخوبی اجرایی شود.
\nوی افزود: پس از تکمیل نام نویسی دستفروشان سازوکار واگذاری به آنان اعلام و اولویت واگذاری در وهله اول تنها با افراد ساکن گناوه خواهدبود.
\nشهردارگناوه خاطرنشان کرد: به دستور شورای تامین در تعطیلات نوروز سال آینده اجازه دستفروشی در بازار به هیچ وجه داده نمی شود و در کنار ساحل برای متقاضیان دستفروشی جانمایی لازم صورت خواهد گرفت.
\nشهر گردشگری گناوه در شمال استان بوشهر به دلیل دارا بودن ساحل زیبا و مجتمع های تجاری با کالاهای ارزان قیمت در طول سال پذیرای جمعیت بی شماری از اقصی نقاط کشور است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر