شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امورعمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دشتی استان بوشهر گفت: بر اثر شدت بارش ها در استان های بالادست و طغیان رودخانه مند راه روستای کردلان و بن بید دربخش شنبه (Shonbeh) وطسوج این شهرستان مسدود شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمید بردستانی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: شدت بارش ها درمناطق بالادست رودخانه مند از جمله شهرستان جم و استان فارس باعث شده تا آب این روخانه از صبح روز پنجشنبه بالا بیاید و راه ارتباطی روستای کردلان را ببندد.
کد خبر: ۱۶۶۰۸
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

فکرشهر: معاون امورعمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دشتی استان بوشهر گفت: بر اثر شدت بارش ها در استان های بالادست و طغیان رودخانه مند راه روستای کردلان و بن بید دربخش شنبه (Shonbeh) وطسوج این شهرستان مسدود شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمید بردستانی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: شدت بارش ها درمناطق بالادست رودخانه مند از جمله شهرستان جم و استان فارس باعث شده تا آب این روخانه از صبح روز پنجشنبه بالا بیاید و راه ارتباطی روستای کردلان را ببندد.

\n\n

وی اضافه کرد: راه روستای کردلان دارای یک پل دو منظوره بزرگ است که روی رودخانه مند ساخته شده و درهنگام طغیان رودخانه برای چند روز غیر قابل تردد می شود.
\nبردستانی ادامه داد: با فروکش کردن آب رودخانه ماموران راهداری دشتی برای بازگشایی مسیر اقدام خواهند کرد.
\nمعاون فرماندری دشتی گفت: همچنین راه روستای بن بید بخش شنبه و طسوج نیز که از روستاهای سخت گذر وکوهستانی است براثر شدت بارش ها مسدود شده است.
\nوی افزود: راه ارتباطی روستای بن بید به طول 31 کیلومتر 16 کیلومتر آن راهسازی شده و بقیه هنوز درحد بازگشایی مسیر است ودرهر بارندگی شدید بسته می شود.
\nمعاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار دشتی به خسارت های بارندگی، وگردباد شدید در دو روز گذشته در این شهرستان اشاره کرد و گفت: براثر شدت باد 35 پایه برق فشارمتوسط و28پایه فشارضعیف به طول 5.3 کیلومتر در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان تخریب و به سقف اماکن دامی و کشاورزی روستاهای بخش مرکزی نیز خساراتی وارد شده است.
\nبردستانی ادامه داد: درمجموع براساس برآورد های اولیه کارشناسان ستاد مدیریت بحران دشتی سه میلیارد 870 میلیون ریال به تاسیسات برق این شهرستان خسارت وارد شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر