شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان در مراسم آغاز به کار ستاد انتخابات شهرستان با تاکید بر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ، گفت ...
کد خبر: ۱۶۶۵۰
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۰

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان در مراسم آغاز به کار ستاد انتخابات شهرستان با تاکید بر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ، گفت : به فضل پروردگار در روز 7 اسفند ماه ،دشتستان شاهد حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخاباتی با شکوه،سالم ، رقابتی و قانونمند خواهد بود .

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در ادامه اظهار داشت :از آنجایی که مبنای همه ی امور و کارهای اجرایی ما در انتخابات اجرای دقیق قانون است به رعایت بیطرفی و عدالت  در راستای ارج نهادن به رای مردم و تقویت وفاق و انسجام ملی تأکید می کنم.

\n\n

\n\n

وی افزود : همه ی ستادهای بخش های تابعه شهرستان نیز همچون ستاد مرکز حوزه انتخابیه تمهیدات لازم را فراهم کرده اند تا به نحو شایسته انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را برگزار نمایند .

\n\n

شایان ذکر است نام نویسی برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذر ماه و برای مجلس خبرگان رهبری از 26 آذرماه آغاز و به مدت یک هفته انجام می شود .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع: پرتال فرمانداری

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر