پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: سه نیروگاه تولید برق در جزیره خارگ ساخته می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید محمد حسن باستی در نشست بررسی مشکلات مردم خارگ اظهار داشت: وضعیت برق در جزیره خارگ باعث مشکلاتی در جزیره شده است که از همه ظرفیت‌های برای رفع این مشکل استفاده خواهیم کرد.\n\nوی از راه‌اندازی سه واحد نیروگاهی تولید برق با ظرفیت ۱۸ مگاوات در جزیره خارگ خبر داد و اضافه کرد: این نیروگاه‌ها تا پایان تابستان سال آینده راه‌اندازی و افتتاح خواهند شد.
کد خبر: ۱۶۷۱۶
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: سه نیروگاه تولید برق در جزیره خارگ ساخته می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید محمد حسن باستی در نشست بررسی مشکلات مردم خارگ اظهار داشت: وضعیت برق در جزیره خارگ باعث مشکلاتی در جزیره شده است که از همه ظرفیت‌های برای رفع این مشکل استفاده خواهیم کرد.

\n\n

وی از راه‌اندازی سه واحد نیروگاهی تولید برق با ظرفیت ۱۸ مگاوات در جزیره خارگ خبر داد و اضافه کرد: این نیروگاه‌ها تا پایان تابستان سال آینده راه‌اندازی و افتتاح خواهند شد.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این نیروگاه‌ها تا ۲۰ روز آینده، خاطرنشان کرد: موافقت‌نامه احداث مجتمع نیروگاه برق جزیره خارگ با سرمایه‌گذار بخش خصوصی مبادله شده است.

\n\n

وی با اشاره به اینکه این نیروگاه امکان استحصال آب شرب برای جزیره خارگ را نیز فراهم می‌کند، بیان کرد: آب و برق از مهمترین مشکلات مردم در جزیره است که برای رفع آن تلاش ویژه‌ای داریم.

\n\n

به نوشته ی مهر، باستی با اشاره به خرید تضمینی آب و برق تولید شده توسط این واحد نیروگاهی توسط دولت، ادامه داد: نیروگاه‌های موجود در جزیره خارگ نیز تعمیر و نوسازی می شوند.

\n\n

وی با اشاره به تامین ۲.۵ تا سه مگاوات برق مورد نیاز مردم جزیره خارگ توسط شرکت نفت در شرایط کنونی، افزود: این نیروگاه‌های جدید علاوه بر تامین برق مورد نیاز جزیره، بخشی از نیازهای صنعت نفت را نیز تامین خواهند کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر