شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان گفت: تمامی گلزارهای شهدای شهرستان دشتستان تا بهمن‌ماه سال جاری برق‌رسانی می‌شوند.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد ملک‌زاده ظهر امروز در نشست کمیته ساماندهی گلزارهای شهدای آبپخش اظهار داشت: تکمیل گلزارهای شهدا در سطح شهرستان از اولویت‌های مهمی است که همه دستگاه‌های اجرایی باید به آن اهتمام ورزند.\n\nوی افزود: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی جهت ساماندهی گلزارهای شهدا در مناطق مختلف دشتستان صورت گرفته و تلاش داریم در سال جاری نقص‌های این پروژه‌ها را برطرف کنیم.
کد خبر: ۱۶۷۳۲
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان گفت: تمامی گلزارهای شهدای شهرستان دشتستان تا بهمن‌ماه سال جاری برق‌رسانی می‌شوند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد ملک‌زاده ظهر امروز در نشست کمیته ساماندهی گلزارهای شهدای آبپخش اظهار داشت: تکمیل گلزارهای شهدا در سطح شهرستان از اولویت‌های مهمی است که همه دستگاه‌های اجرایی باید به آن اهتمام ورزند.

\n\n

وی افزود: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی جهت ساماندهی گلزارهای شهدا در مناطق مختلف دشتستان صورت گرفته و تلاش داریم در سال جاری نقص‌های این پروژه‌ها را برطرف کنیم.

\n\n

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان خاطرنشان کرد: برق‌‌رسانی به گلزارهای شهدای دشتستان از طرح‌های مهمی است که پیش رو داریم و طبق توافق صورت گرفته تا بهمن‌ماه سال جاری تمامی گلزارهای شهدای شهرستان برق‌رسانی می‌شوند.

\n\n

ملک‌زاده بیان داشت: بر اساس مصوبه ستاد ساماندهی گلزارهای شهدای دشتستان تمامی گلزارهای شهدایی که فاصله آنها با برق کمتر از 50 متر است با قید فوریت در سال جاری برق‌رسانی می‌شوند.

\n\n

به گزارش فارس، وی اضافه کرد: آب‌رسانی به گلزارهای شهدای دشتستان از دیگر مواردی است که در سال جاری در دستور کار ما قرار گرفته و در این زمینه مشکل خاصی در شهرستان دشتستان وجود ندارد.

\n\n

این مسئول اذعان داشت: بهسازی و ایجاد راه دستیابی به گلزارهای شهدای شهرستان دشتستان از برنامه‌های مهمی است که در سال جاری با حمایت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شاهد تحقق آن خواهیم بود.

\n\n

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان عنوان کرد: تشکیل هیات امنا و انتخاب حافظ شهدای گمنام از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار داریم و در شهرها و این امر در شهرها و بخش‌ها تحقق می‌یابد.

\n\n

ملک‌زاده در ارتباط با پروژه نصب تصاویر شهدا در مناطق روستایی، ابراز داشت: قریب به دو سال است که بحث نصب تصاویر شهدای روستاها در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال جاری شاهد نصب تصاویر شهدا در روستاهای شهرستان دشتستان خواهیم بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر