يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: یکی از مشکلاتی که دامنگیر روستاهای استان است مهاجر‌فرست بودن و رشد منفی جمعیت در آن‌هاست که تبعات آن می‌تواند خالی از سکنه شدن و تخریب روستاها را به دنبال داشته باشد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، حسن اسماعیلی در حاشیه بازدید و دیدار با مردم روستای مظفری شمالی دیلم ضمن بررسی دقیق عملکرد ادارات شهرستان در روستای مذکور دستورات لازم برای رفع مشکلات روستاییان صادر کرد و تدابیر لازم توسط ادارات ذی‌ربط اتخاذ شد.
کد خبر: ۱۷۱۲۸
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۴

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: یکی از مشکلاتی که دامنگیر روستاهای استان است مهاجر‌فرست بودن و رشد منفی جمعیت در آن‌هاست که تبعات آن می‌تواند خالی از سکنه شدن و تخریب روستاها را به دنبال داشته باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، حسن اسماعیلی در حاشیه بازدید و دیدار با مردم روستای مظفری شمالی دیلم ضمن بررسی دقیق عملکرد ادارات شهرستان در روستای مذکور دستورات لازم برای رفع مشکلات روستاییان صادر کرد و تدابیر لازم توسط ادارات ذی‌ربط اتخاذ شد.

\n\n

فرماندار دیلم هم‌چنین از پایگاه اورژانس جا‌ده‌ای، دبستان سلمان فارسی، پارک در حال ساخت و  طرح هادی روستای مظفری شمالی بازدید کرد.

\n\n

اسماعیلی همچنین از زمین‌های کشاورزی روستای مظفری شمالی  که به علت خراب شدن مسیر دسترسی به این زمین‌ها امکان ندارد نیز بازدید کرد و از بخشدار مرکزی و مدیریت جهاد کشاورزی خواست تا اقدامات لازم را در خصوص بازسازی این مسیر انجام دهند.

\n\n

فرماندار دیلم خواستار تکمیل و ادامه کار خیابان اصلی روستای مظفری شمالی در سریع‌ترین زمان ممکن شد.

\n\n

فرماندار دیلم تأکید کرد: بدیهی است توجه به روستا بدون در نظر گرفتن محیط اطراف و حوزه نفوذ آن اجتناب‌ناپذیر است، اراضی کشاورزی، باغات و مراتع دامداری اهالی روستا از زمره این مناطق هستند که نقش به‌سزایی در توسعه اقتصادی و منظر طبیعی منطقه دارد.

\n\n

اسماعیلی بیان کرد: درست است که توسعه تجاری باعث رونق روستا خواهد شد ولی این‌زمانی مصداق پیدا می‌کند که رقابت ناسالم و رشد بی‌رویه تجاری موجب برهم خوردن تعادل اقتصادی و بصری روستا نشود.

\n\n

فرماندار دیلم اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که دامنگیر روستاهای استان است مهاجر‌فرست بودن و رشد منفی جمعیت در آن‌هاست که تبعات آن می‌تواند خالی از سکنه شدن و تخریب روستا را به دنبال داشته باشد.

\n\n

حسن درویشی بخشدار مرکزی شهرستان دیلم نیز در مورد طرح‌های مذکور خدمت به روستاییان را از گواراترین خدمات دانست و گفت: البته کارهای بسیاری هنوز باقی‌مانده است که باید با برنامه‌ریزی و پیگیری تمام ادارات به حل آن‌ها کمک شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر