پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال سه هزار میز و صندلی به ارزش سه میلیارد و 600 میلیون ریال و یکهزار و 600 دستگاه کولر برای مدارس استان بوشهر خریداری شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، ناصر کرمی در جمع فرهنگیان سعدآباد از توابع شهرستان دشتستان افزود: با وجود محدودیت اعتبارات ولی بودجه تعمیر و تجهیز آموزش و پرورش کاهش نیافته است و تلاش می شود تاحد ممکن تجهیزات مورد آموزشی دانش آموزان تامین شود.
کد خبر: ۱۷۱۹۵
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۱

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال سه هزار میز و صندلی به ارزش سه میلیارد و 600 میلیون ریال و یکهزار و 600 دستگاه کولر برای مدارس استان بوشهر خریداری شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ناصر کرمی در جمع فرهنگیان سعدآباد از توابع شهرستان دشتستان افزود: با وجود محدودیت اعتبارات ولی بودجه تعمیر و تجهیز آموزش و پرورش کاهش نیافته است و تلاش می شود تاحد ممکن تجهیزات مورد آموزشی دانش آموزان تامین شود.

\n\n

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اعتبارات نوسازی و عمرانی امسال تنها به پروژه های 60 درصد به بالا تعلق می گیرد و با توجه به فراوانی پروژه های نیمه تمام مانده از سالهای گذشته، تعریف و طراحی پروژه های جدید در اولیت نیست.

\n\n

وی در باره جذب مربیان حق التدریس در آموزش و پرورش استان بوشهر نیز اظهارکرد: استان بوشهر با توجه به جذب 550 مربی حق التدریس از مربیان پیش دبستانی جزو سه استان برتر کشور معرفی شده است.

\n\n

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به وعده آموزش و پرورش تا پایان آذرماه حق التدریس فرهنگیان استان پرداخت می شود.

\n\n

کرمی اظهار کرد: با توجه به سرعت تکنولوژی معلمان و مدیران باید با هوشیاری تلاش کنند تا از پیشرفتهای علمی روز عقب نمانند و با تسلط به این علوم درکلاسهای درس حاضر شوند.

\n\n

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بر ضرورت مشارکت همه قشرها برای ارتقای موقعیت آموزش و پرورش تاکید کرد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر