يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دشتستان گفت: شهر شبانکاره با 200 درصد افزایش تصادفات فوتی درایام نوروز حادثه خیزترین شهر این دشتستان شناخته شده و معابر ومسیرهای ورودی آن نیازمند اصلاح است.\r\n
کد خبر: ۱۷۳۵
دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دشتستان گفت: شهر شبانکاره با 200 درصد افزایش تصادفات فوتی درایام نوروز حادثه خیزترین شهر این دشتستان شناخته شده و معابر ومسیرهای ورودی آن نیازمند اصلاح است.
به گزارش فکرشهر، محمد موسیوند روز دوشبنه درگفت وگو با ایرنا با تاکید بر برطرف کردن مشکلات ترافیکی درشهر شبانکاره افزود: مسوولان شهرداری و راه و شهرسازی نسبت به ایمن سازی معابر و محورهای این شهر و ورودی های آن اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: در سه ماه گذشته پلیس راهنمایی و رانندگی دشتستان بیش از220 دستگاه خودروی سواری را با تخلفات بالای 10 میلیون ریال درشهرستان دشتستان توقیف کرد.

موسیوند ادامه داد: 90 درصد خودروهای توفیقی با مبلغ تخلفات 10 میلیون ریالی خودروهای حامل قاچاق کالا بوده است.

وی اظهارکرد: پلیس برای ایجاد امنیت رانندگی درمحورهای این شهرستان برخورد جدی با خودروهای یادشده را در دستور کار خود قرار داده است.

موسیوند بیان کرد: خودروهای یادشده بدون رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت های غیرمجاز، حرکات نمایشی و سبقت های بی جا و بی مورد باعث بر هم زدن نظم ترافیکی در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان می شوند. /ص

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر