پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
موسیوند در گفت و گو با «فکرشهر» تایید کرد:
فکرشهر: رییس پلیس راهنمایی ورانندگی شهرستان دشتستان در آیین پیاده روی بزرگ ولایت، جان کودک شش ماهه را نجات داد...
کد خبر: ۱۷۴۳۶
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۵

فکرشهر: رییس پلیس راهنمایی ورانندگی شهرستان دشتستان در آیین پیاده روی بزرگ ولایت، جان کودک شش ماهه را نجات داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ساعت 11 و 30 دقیقه ی صبح امروز ـ شنبه 21 آذرماه 94 ـ و در جریان راهپیمایی بزرگ ولایت در مسیر برازجان به شاهزاده ابراهیم، یک کودک شش ماهه دچار مشکل تنفسی شد که با کمک سرهنگ موسیوند از مرگ نجات یافت.

\n\n

بر اساس این گزارش، مادری که به همراه نوزاد شش ماهه ی خود، ریحانه در راهپیمایی حضور یافته بود، روبروی بارگاه شاهزاده ابراهیم در روستای ننیزک، داشت به کودک خود غذا می داد که ناگهان، غذا به مجاری تنفسی کودک پرید و وی را دچار خفگی کرد؛ مادر کودک که خیل جمعیت گرفتار آمده بود، سراسیمه به رییس پلیس راهنمایی و رانندگی دشتستان پناه آورد و از وی کمک خواست.

\n\n

از آن جایی که به علت سیل عظیم جمعیت، دسترسی به اورژانس امکان پذیر نبوده و خطوط تلفن هم قطع بوده است، سرهنگ رضا موسیوند کودک را از مادر تحویل گرفته و به احیای تنفسی او اقدام می کند و بالافاصله، با گرفتن موتورسیکلت یکی از حاضرین در محل، کودک را به اورژانس 115 در سه راهی بنداروز می رساند و بعد هم به همراه کودک به بیمارستان شهید گنجی می رود و تا پایان مراحل درمانی کنار کودک می ماند.

\n\n

بر اساس این گزارش، مراحل درمانی ریحانه ی شش ماهه تکمیل شد و والدین او نیز موفق شدند پس از دو ساعت خود را به بیمارستان برسانند و ضمن تقدیر از سرهنگ موسیوند، کودک خود را تحویل بگیرند.

\n\n

سرهنگ رضا موسیوند، در گفت و گو با فکرشهر، صحت این ماجرا را تایید نمود و آن را وظیفه ی انسانی خود عنوان کرد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر