دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس هیات امنا حسینیه امام خمینی (ره) روستای طلحه شهرستان دشتستان گفت: شعله ور شدن یکی از بخاری های گازی باعث آتش سوزی حسینیه امام خمینی (ره) این روستا شد .\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدعلی دردانه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روز شنبه پس از برگزاری آئین بزرگداشت شهادت امام رضا (ع) بانیان این حسینیه مشغول خاموش کردن بخاری ها بودند که یکی از آنها شعله ور شد.\n\nوی یادآورشد: با توجه به اینکه این حادثه پس از خروج عزداران رخ داد هیچگونه تلفات جانی متوجه عزاداران نشد.
کد خبر: ۱۷۴۶۸
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۷

فکرشهر: رئیس هیات امنا حسینیه امام خمینی (ره) روستای طلحه شهرستان دشتستان گفت: شعله ور شدن یکی از بخاری های گازی باعث آتش سوزی حسینیه امام خمینی (ره) این روستا شد .

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدعلی دردانه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روز شنبه پس از برگزاری آئین بزرگداشت شهادت امام رضا (ع) بانیان این حسینیه مشغول خاموش کردن بخاری ها بودند که یکی از آنها شعله ور شد.

\n\n

وی یادآورشد: با توجه به اینکه این حادثه پس از خروج عزداران رخ داد هیچگونه تلفات جانی متوجه عزاداران نشد.

\n\n

دردانه اظهارداشت: هنگام وقوع آتش سوزی بانیان این حسینیه به رغم حضور آتش نشانی ولی به دلیل نصب پارچه در تمام سطح های دیوار حسینیه شعله و دود ناشی از آتش سوزی بخاری، حسینیه امام خمینی را متوجه خسارت های زیادی کرد.

\n\n

\n\n

وی با اشاره به اینکه هزینه خسارت های وارده به این مکان بیش از 500 میلیون ریال برآورد می شود افزود: نشست نخست هیات امنا حسینیه امام خمینی (ره) برای بررسی جزییات این حادثه برگزار شده و مقرر شد در بازسازی این مکان توسعه آن نیز پیش بینی شود.

\n\n

دردانه یادآورشد: افراد نیک اندیشی که قصد مشارکت در بازسازی و نوسازی این حسینیه را دارند می توانند کمک های خود را به هیات امنا حسینیه تحویل دهند.

\n\n

روستای طلحه از توابع شهرستان دشتستان با سه هزار نفر جمعیت در بخش بوشکان و فاصله 150 کیلومتری شرق بوشهر واقع است.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر