دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی گناوه گفت: سارقی که در هنگام شب مسلحانه راه را بر موتورسیکلت سواران در مسیرهای خلوت و جاده های روستایی این شهرستان می بست و وسیله نقلیه آنان را سرقت می کرد، شناسایی و دستگیر شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ اکبر قاسمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این سارق در آخرین اقدام مجرمانه خود در مسیر یکی از روستاهای این شهرستان با کمین شبانه قصد سرقت یک دستگاه موتورسیکلت را داشته که بدلیل مقاومت راکب آن، موتورسیکلت سوار را با سلاح گرم مجروح کرده و متواری شده بود.
کد خبر: ۱۷۵۸۸
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی گناوه گفت: سارقی که در هنگام شب مسلحانه راه را بر موتورسیکلت سواران در مسیرهای خلوت و جاده های روستایی این شهرستان می بست و وسیله نقلیه آنان را سرقت می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ اکبر قاسمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این سارق در آخرین اقدام مجرمانه خود در مسیر یکی از روستاهای این شهرستان با کمین شبانه قصد سرقت یک دستگاه موتورسیکلت را داشته که بدلیل مقاومت راکب آن، موتورسیکلت سوار را با سلاح گرم مجروح کرده و متواری شده بود.

\n\n

وی اظهارکرد: با همکاری خوب مراجع قضایی این سارق شرور شناسایی و دستگیر شد و سلاح بکاررفته در سرقت ها نیز از وی کشف شد.

\n\n

فرمانده انتظامی گناوه گفت: متهم در بازجویی به سرقت های متعدد موتورسیکلت های گران قیمت اعتراف کرد و با تکمیل پرونده راهی زندان شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر