يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان گفت: 15 هزار و 330 کارگاه تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی در شهرستان دشتستان فعال هستند.به گزارش فکرشهر، ضرغام شریفی در بازدید از شرکت های تولیدی در شهرک صنعتی برازجان افزود: 24 هزار و 400 کارگر بیمه شده اصلی زیرنظر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند.وی نظارت مستمر بر کارگاه های تولیدی و خدماتی، پیگیری وضعیت ایمنی کارگران درکارگاه ها، پرداخت حقوق و مزایای کارگری طبق قانون کار و رسیدگی به شکایات کارگران را از مهمترین وظایف مجموعه تعاون و کار و رفاه اجتماعی عنوان.
کد خبر: ۱۷۶۲
سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان گفت: 15 هزار و 330 کارگاه تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی در شهرستان دشتستان فعال هستند.

به گزارش فکرشهر، ضرغام شریفی در بازدید از شرکت های تولیدی در شهرک صنعتی برازجان افزود: 24 هزار و 400 کارگر بیمه شده اصلی زیرنظر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند.

وی نظارت مستمر بر کارگاه های تولیدی و خدماتی، پیگیری وضعیت ایمنی کارگران درکارگاه ها، پرداخت حقوق و مزایای کارگری طبق قانون کار و رسیدگی به شکایات کارگران را از مهمترین وظایف مجموعه تعاون و کار و رفاه اجتماعی عنوان.

معاون فرمانداردشتستان نیز کارگران را یکی از قشرهای زحمتکش جامعه درعرصه تولید و اقتصاد خواند.

ابراهیم مهتدی خواستار حمایت هر چه بیشتر همه مسوولان و دستگاه های مرتبط ازکارگران و حمایت بیشتر بانک ها از کارفرمایان در توسعه طرح های اشتغال زایی و تولیدی در شهرستان شد.

محمد علی بیابانی پور مسوول شهرک صنعتی برازجان نیز از فعالیت 32 واحد صنعتی و تولیدی و توزیعی در این شهرک خبر داد.

کارفریان درجریان بازدید مسوولان دشتستان از سه شرکت تولیدی این شهرستان خواستار همکاری بیشتر دستگاه های ذی ربط در امرفروش محصولات تولیدی در بازار، حمایت بیشتر بانک ها در ارائه تسهیلات، توجه به سرمایه در گردش تولیدکنندگان و پرداخت خسارت ناشی از زلزله به شرکت های تولیدی شدند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر