پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر خواهان امنیت، رفاه و زندگی آسان هستیم باید افرادی شجاع و توانمند را به مجلس بفرستیم.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد حسین صفار هرندی در آئین گرامیداشت روز 9 دی در بوشهر افزود: ملت ایران انتخابات ندیده نیست و امروز نیز با آرامش خیال و طیب خاطر به استقبال دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می رویم.\n\nوی اظهارکرد: امروز دشمن می داند که گزینه نظامی دیگر برای ملت ایران کارساز نیست به همین دلیل باید به دست کسانی در درون، انقلاب اسلامی را فشل و آسیب پذیر کنیم.
کد خبر: ۱۷۹۷۴
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر خواهان امنیت، رفاه و زندگی آسان هستیم باید افرادی شجاع و توانمند را به مجلس بفرستیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد حسین صفار هرندی در آئین گرامیداشت روز 9 دی در بوشهر افزود: ملت ایران انتخابات ندیده نیست و امروز نیز با آرامش خیال و طیب خاطر به استقبال دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می رویم.

\n\n

وی اظهارکرد: امروز دشمن می داند که گزینه نظامی دیگر برای ملت ایران کارساز نیست به همین دلیل باید به دست کسانی در درون، انقلاب اسلامی را فشل و آسیب پذیر کنیم.

\n\n

صفارهرندی گفت: امروز دشمن برای رسیدن به مقاصد خود از عناصر توهم زده ای که سوابقی در فتنه ها دارند استفاده می کند.

\n\n

وی افزود: باتوجه به اینکه توسعه نفوذ ایران در منطقه به حدی رسیده که هرکشوری که بخواهد خود را حفظ کند به جمهوری اسلامی پناه می برد، دشمن دیگر به دنبال گزینه نظامی نیست.

\n\n

صفار هرندی بااشاره به موضوع نگرانی از نفوذ دشمن اظهار کرد: نفوذ یعنی اینکه عناصر ضعیف النفس نفوذ پذیر در کنارشان افراد رندی قرار گیرد که آنها را راهبری کنند.

\n\n

وی افزود: پیچیده تر آن است که نفوذ تنها در بین مسئولان نیست بلکه ممکن است با بهانه اینکه اگر می خواهید از مشکلات رهایی یابید باید پیرو شیطان شوید ملتی را دچار توهم کنند که این خطرناک است.

\n\n

وی اظهار کرد: امروز باید کسانی به مجلس روند که همانند نادر مهدوی لرزه به تن دشمن بیندازد و همانند کوه در مقابل دشمن بایستد.

\n\n

صفارهرندی تاکید کرد: اگر امروز ناو آمریکایی خود را موظف به پاسخگویی به ناوچه های ایران می داند به خاطر ایثار و شهامت شهدایی مثل نادر مهدوی است.

\n\n

صفار هرندی در خصوص 9 دی نیز گفت: مردم تهران روز 9 دی برای استغفار و اینکه خدایا حساب ما را از کسانی که به خانواده پیامبر و ارزش های انقلاب پشت کردند به خیابانها آمدند.

\n\n

وی تصریح کرد: مردم در 9 دی اعلام کردند که اگر در خیابانها بودیم اجازه نمی دادیم خیمه های عزاداری امام حسین (ع) در آتش بسوزند و عده ای فحاشی کنند هرچند با حضور نیروی انتظامی آن روز، روز میدان داری رجاله ها و اراذل و اوباش نبود.

\n\n

وی ادامه داد: نام همه آنهایی که در 9 دی حضور داشتند در صحیفه الهی ثبت شد و روز قیامت با این عکس به رسول خدا می گوئیم ما جزو کسانی بودیم که آن روز ابراز وفاداری به فرزند شما کردیم.

\n\n

وی گفت: برخی از افرادی که آن روز برای آرامش نظام در مقابل برخی رذالتها سکوت و مدارا کردند با حضور در روز 9 دی اعلام کردند پیمانه های صبر لبریز شده است.

\n\n

صفار هرندی افزود: مردم ایران در روز 9 دی توهمی را که ممکن است ملت ایران را دچار ناشکری و ناسپاسی به خاندان عصمت و طهارت و جانشینان به حق آنها شده را پاک کردند. 

\n\n

وی اظهار کرد: 9 دی روز تبیین این مسایل است و براساس فرموده رهبر معظم انقلاب شوری که مردم دراین روز آفریدند به جا و لازم بود و پشت آن باید یک شعور گسترده در جامعه رقم بخورد و جامعه را از اینکه یک بار دیگر به دام فتنه بیفتد نجات دهد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر