دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل حوزه استاندار بوشهر گفت: انحراف جزئی خودروی حامل رئیس مجلس در مسیر برازجان به بوشهر، مشکل خاصی برای سرنشینان ایجاد نکرد و رئیس مجلس، استاندار بوشهر و همراهان بدون هیچ مشکلی راهی بوشهر شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، مهرداد ستوده در ارتباط با انحراف جزئی خودرو حامل رئیس مجلس و همراهان وی در مسیر بوشهر به برازجان اظهار داشت: در محور برازجان به بوشهر، خودرو حامل رئیس مجلس دچار انحراف خیلی جزئی شد اما به سرنشینان خودرو هیچ آسیبی وارد نشد.
کد خبر: ۱۸۰۴۳
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: مدیر کل حوزه استاندار بوشهر گفت: انحراف جزئی خودروی حامل رئیس مجلس در مسیر برازجان به بوشهر، مشکل خاصی برای سرنشینان ایجاد نکرد و رئیس مجلس، استاندار بوشهر و همراهان بدون هیچ مشکلی راهی بوشهر شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، مهرداد ستوده در ارتباط با انحراف جزئی خودرو حامل رئیس مجلس و همراهان وی در مسیر بوشهر به برازجان اظهار داشت: در محور برازجان به بوشهر، خودرو حامل رئیس مجلس دچار انحراف خیلی جزئی شد اما به سرنشینان خودرو هیچ آسیبی وارد نشد.

\n\n

وی بیان کرد: بلافاصله خودرو جایگزین برای رئیس مجلس و استاندار و همراهان تدارک دیده شد و ایشان با یک خودرو دیگر مسیر برازجان به بوشهر را طی کردند.

\n\n

مدیر کل حوزه  استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: هم اکنون رئیس مجلس، استاندار و همراهان در استانداری بوشهر حضور دارند و تا دقایقی دیگر نیز نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور رئیس مجلس، استاندار بوشهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری استان آغاز خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر