دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سه روز گذشته دو باند سرقت در شهرستان بوشهر متلاشی و 6 نفر سارق دستگیر شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی بوشهر، ابراهیم عرب‌زاده با تشریح نتایج اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی پلیس شهرستان بوشهر گفت: در طی سه روز گذشته مأموران کلانتری 11شهر بوشهر یک باند سه‌نفره سارقین منزل را در یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر کردند.\n\nوی اضافه کرد: این سارقین غیربومی هنگامی‌که در محاصره پلیس قرار گفتند با مقاومت خود قصد فرار داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل نیروهای پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۸۰۴۴
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سه روز گذشته دو باند سرقت در شهرستان بوشهر متلاشی و 6 نفر سارق دستگیر شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی بوشهر، ابراهیم عرب‌زاده با تشریح نتایج اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی پلیس شهرستان بوشهر گفت: در طی سه روز گذشته مأموران کلانتری 11شهر بوشهر یک باند سه‌نفره سارقین منزل را در یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر کردند.

\n\n

وی اضافه کرد: این سارقین غیربومی هنگامی‌که در محاصره پلیس قرار گفتند با مقاومت خود قصد فرار داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل نیروهای پلیس دستگیر شدند.

\n\n

عرب‌زاده تصریح کرد: این سارقین تاکنون به 10 فقره سرقت منزل اعتراف و مقادیر زیادی اموال مسروقه ازجمله ساعت مچی، طلا و جواهرات، وجه نقد و دلار از آن‌ها کشف‌ شده است.

\n\n

به نوشته فارس، این مقام انتظامی از دستگیری سه نفر سارق دیگر و کشف 10 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و گوشی تلفن همراه خبر داد و اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح 20 نفر متخلف و رانندگان خودروهای مزاحم در خیابان ساحلی نیز دستگیر شده‌اند.

\n\n

عرب‌زاده بیان کرد: کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و دستگیری 36 نفر اتباع خارجی بدون مجوز از دیگر نتایج این طرح بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر