پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تاکنون حدود چهار خانه جوان در استان بوشهر راه‌اندازی شده است. تا هفته آینده نیز یک خانه جوان در شهرستان «دیر» افتتاح می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسین ده‌جان با اعلام این خبر اظهار کرد:‌ خانه جوان در شهرستان «کنگان» احیاء شده و این خانه در شهرستان بوشهر نیز در شرف تاسیس است. قرار است تا اوایل سال 95 همه 10 شهرستان استان بوشهر دارای خانه جوان شوند.
کد خبر: ۱۸۱۶۰
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۶

فکرشهر: معاون فرهنگی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تاکنون حدود چهار خانه جوان در استان بوشهر راه‌اندازی شده است. تا هفته آینده نیز یک خانه جوان در شهرستان «دیر» افتتاح می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین ده‌جان با اعلام این خبر اظهار کرد:‌ خانه جوان در شهرستان «کنگان» احیاء شده و این خانه در شهرستان بوشهر نیز در شرف تاسیس است. قرار است تا اوایل سال 95 همه 10 شهرستان استان بوشهر دارای خانه جوان شوند.

\n\n

وی تصریح کرد: استاندار بوشهر از برنامه‌های حوزه جوانان به صورت مادی و معنوی حمایت می‌کند و خانه‌های جوان نیز با حمایت صددرصدی استانداری راه‌اندازی می‌شود، البته بخشی از ساختمان‌هایی که پیش از این متعلق به حوزه جوانان بود در حال حاضر در تملک دهیاری‌ها و بخشداری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر است، بنابراین تلاش می‌کنیم که شهرداری‌ها و ... از این ساختمان‌ها نقل مکان کنند یا در همان ساختمان‌ها بمانند و مکان دیگری را به خانه‌های جوان اختصاص دهند.

\n\n

معاون فرهنگی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به برگزاری اردوهای هویتی جوانان اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در قالب اردوهای هویتی در زمینه هویت‌بخشی به جوانان تلاش کنیم و با این کار آنان را با استان خود، استان‌های همجوار، آثار ملی و مذهبی و دستاوردهای اقتصادی کشور آشنا کنیم.

\n\n

ده‌جان درپایان درباره وضعیت سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در استان بوشهر به ایسنا گفت: در حال حاضر هشت سمن جوانان در استان در حال فعالیت هستند که تعداد آنها تا پایان سال جاری به حدود 16 سمن افزایش می یابد، البته در کنار افزایش کمی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان، بهبود کیفی آنها را نیز مدنظر قرار دارد. این سمن‌ها بیشتر در حوزه‌های زیست محیطی، سلامت، روانشناسی و اجتماعی فعالیت می‌کنند؛ علاوه بر این قرار است تا پایان سال جاری پنج کارگاه با هدف توانمندسازی برای آنها برگزار کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر