دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه اهل سنت گناوه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر روحانی عالیقدر شیعیان ازسوی دولت عربستان سعودی اقدامی غیرعقلانی و به دور از حکمت و رافت اسلامی است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، شیخ محمد فاروقی دراین بیانیه با ابراز تاسف و تاثر عمیق از اعدام شیخ نمر گفت: درحالی که جهان اسلام امروزه نیاز به آرامش دارد، این اقدام عربستان غیرقابل قبول و محکوم می شود.\n\nوی اظهارکرد: عربستان سعودی با این کار نابخردانه خود آرامش منطقه را بهم می ریزد و حربه ای برای دشمنان جهان اسلام است تا تفرقه و ناامنی را در منطقه مدیریت کنند.
کد خبر: ۱۸۱۶۳
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۴

فکرشهر: امام جمعه اهل سنت گناوه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر روحانی عالیقدر شیعیان ازسوی دولت عربستان سعودی اقدامی غیرعقلانی و به دور از حکمت و رافت اسلامی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، شیخ محمد فاروقی دراین بیانیه با ابراز تاسف و تاثر عمیق از اعدام شیخ نمر گفت: درحالی که جهان اسلام امروزه نیاز به آرامش دارد، این اقدام عربستان غیرقابل قبول و محکوم می شود.

\n\n

وی اظهارکرد: عربستان سعودی با این کار نابخردانه خود آرامش منطقه را بهم می ریزد و حربه ای برای دشمنان جهان اسلام است تا تفرقه و ناامنی را در منطقه مدیریت کنند.

\n\n

آیت الله نمر از روحانیان برجسته شیعه درعربستان روز شنبه هفته جاری به همراه 47 نفر دیگر به دست رژیم سعودی اعدام شدند

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر