يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:
فکرشهر: سروستانی با بیان اینکه لبخند زدن و ایجاد تعامل از تاکتیک‌های فریبکارانه و مکارانه دشمن برای پیدا کردن جاپای مناسب است، خاطرنشان کرد: دشمن با این روش‌ها تحت عنوان تعامل و ارتباط با جهان...
کد خبر: ۱۸۲۴۱
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: دشمن با تاکتیک ایجاد تعامل به دنبال نفوذ است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح شنبه در نشست فعالان دینی و مذهبی و مسئولان تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: توجه به منویات مقام معظم رهبری باعث شده است تا دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان به خوبی شناسایی و با حضور مردم خنثی شود.

\n\n

وی بر لزوم توجه همه مردم و مسئولان به توصیه‌ها و تذکرات مقام معظم رهبری تاکید کرد و ادامه داد: مسئله نفوذ دشمن در جامعه اسلامی یکی از موضوعات مورد تاکید رهبری است که باید به آن توجه شود.

\n\n

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه دشمن همواره دشمن است و باید مراقب لبخند و خشم دشمن بود، اضافه کرد: نباید از خشم یا قدرت دشمن هراس داشته باشیم همانگونه که ملت ایران با استفاده از آن در هشت سال دفاع مقدس دشمنان را به عقب راند و آنها را پشیمان کرد.

\n\n

وی به تغییر مواضع دشمن از روش‌های نظامی به روش‌های نزم اشاره کرد و افزود: این اقدام خطرناک دشمن بیش از هر زمان دیگری نیازمند هوشیاری مردم و مسئولان در مقابل حربه‌های جدید است.

\n\n

به نوشته ی مهر، سروستانی با بیان اینکه لبخند زدن و ایجاد تعامل از تاکتیک‌های فریبکارانه و مکارانه دشمن برای پیدا کردن جاپای مناسب است، خاطرنشان کرد: دشمن با این روش‌ها تحت عنوان تعامل و ارتباط با جهان به نفع خویش بهره‌برداری می‌کند.

\n\n

وی بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان در شرایط پسابرجام و مراقبت از شگردهای دشمن برای انجام پروژه نفوذ تاکید کرد و گفت: باید فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سرمشق و چراغ هدایتی برای همگان باشد و برای مقابله با نفوذ بیگانگان آماده باشیم.

\n\n

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمن صرفا به دنبال تامین منافع استکباری خود در دیگر کشورها است، بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند در پروژه نفوذ با یک خط کشی درون نظام، شکاف و تفرقه ای بین اقشار مختلف جامعه ایجاد کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر