شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون مهندسی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بر اساس برنامه‌های تدوین شده بخشی از اراضی پایگاه‌های هوایی و دریایی به شهر بوشهر محلق می‌‍شود تا زیرساخت‌های شهری برای ارائه خدمات بیشتر به مردم افزایش یابد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد اسلامی در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: در راستای ایجاد نوسازی و اصلاح زیر ساخت‌ها در مناطق نظامی برای بهبود شرائط شهری با مسئولان استان بوشهر تعامل و هماهنگی لازم وجود دارد.
کد خبر: ۱۸۴۱۱
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

فکرشهر: معاون مهندسی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بر اساس برنامه‌های تدوین شده بخشی از اراضی پایگاه‌های هوایی و دریایی به شهر بوشهر محلق می‌‍شود تا زیرساخت‌های شهری برای ارائه خدمات بیشتر به مردم افزایش یابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد اسلامی در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: در راستای ایجاد نوسازی و اصلاح زیر ساخت‌ها در مناطق نظامی برای بهبود شرائط شهری با مسئولان استان بوشهر تعامل و هماهنگی لازم وجود دارد.

\n\n

اسلامی با بیان اینکه بهسازی و نوسازی در زیرساخت‌های نیروهای مسلح در استان بوشهر با هماهنگی و تعامل مسئولان این استان انجام می‌شود اظهار داشت: نیروهای مسلح با توجه به برنامه‌های توسعه زیرساختی بر اساس هماهنگی و تعامل با مسئولان آنرا اجرایی می‌کند.

\n\n

 وی با اشاره به اینکه آزاد سازی اراضی پایگاه‌های هوایی و دریایی بوشهر در دستور کار قرار دارد گفت: بر اساس برنامه‌های تدوین شده بخشی از اراضی پایگاه‌های هوایی و دریایی به شهر بوشهر ملحق می‌‍شود تا زیرساخت‌های شهری برای ارائه خدمات بیشتر به مردم افزایش یابد.

\n\n

اسلامی از تشکیل کارگروه اجرای سیاست‌های عمرانی، بهسازی و بهره‌برداری اراضی نیروهای مسلح در استان بوشهر خبر داد و گفت: برای حل مشکلات بین دستگاه‌های در زمینه اراضی حوزه نیروهای مسلح کارگروه اجرای سیاست‌های عمرانی، بهسازی و بهره‌برداری اراضی نیروهای مسلح در استان بوشهر تشکیل می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر