يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۸۰ درصد قاچاق کالای زمینی استان بوشهر در ایستگاه شهید صلاحی کشف می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، سردار حیدر عباس‌زاده صبح جمعه در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور مقابله با قاچاق در استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد کشفیات بالایی در این زمینه هستیم.\n\nوی به روند رو به ‌رشد قاچاق طی سال‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: ماموران انتظامی در برخورد با قاچاقچیان با قاطعیت برخورد کرده و با تلاش‌های صورت گرفته شاهد کشفیات قابل ملاحظه‌ای هستیم.
کد خبر: ۱۸۴۴۵
جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۸۰ درصد قاچاق کالای زمینی استان بوشهر در ایستگاه شهید صلاحی کشف می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار حیدر عباس‌زاده صبح جمعه در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور مقابله با قاچاق در استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد کشفیات بالایی در این زمینه هستیم.

\n\n

وی به روند رو به ‌رشد قاچاق طی سال‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: ماموران انتظامی در برخورد با قاچاقچیان با قاطعیت برخورد کرده و با تلاش‌های صورت گرفته شاهد کشفیات قابل ملاحظه‌ای هستیم.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه تجهیزات و فناوری‌های نظارتی نقش بسیار مهمی در مقابل با قاچاق دارد، اضافه کرد: پنج ایستگاه بازرسی استان بوشهر مجهز به تجهیزات نظارتی ایکس‌ری می‌شوند تا شاهد افزایش نظارت‌ها باشیم.

\n\n

وی از دریابانی به عنوان خط مقدم مبارزه به قاچاق کالا در دریا اشاره کرد و افزود: شش هزار شناور در استان بوشهر فعالیت می‌کنند که نقش مهمی در واردات و صادرات کالا دارند.

\n\n

سردار عباس‌زاده با اشاره به کشف ۸۰ درصد کالای قاچاق زمینی استان بوشهر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید صلاحی دشتستان، خاطرنشان کرد: استقرار تجهیزات مدرن نظارتی و کنترلی در این ایستگاه ضروری است.

\n\n

وی همچنین بر ضرورت استقرار نمایندگی تعزیرات حکومتی در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی دشتستان تاکید کرد و افزود: هم‌اکنون بازرسی و نظارت‌ها در این ایستگاه به صورت سنتی انجام می‌شود که باید ایکس‌ری کانتینری در این گلوگاه مستقر شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر