پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان بوشهر از راه‌اندازی مجمع خیرین سلامت در شهرستان‌های گناوه و برازجان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عباس تبرکی در گفتگو با مهر اظهار داشت: این مراکز با هدف جذب کمک‌های خیرین در راستای درمان بیماران نیازمند، ساخت مراکز و خرید تجهیزات پزشکی راه‌اندازی شده است.\n\nوی با بیان اینکه برخی افراد به‌دلیل بیماری نیازمند می‌شوند، افزود: ساخت بیمارستان‌ها و مراکز درمان خیریه می‌تواند نقش خوبی در کاهش دردهای خانواده‌های بیماران داشته باشد.
کد خبر: ۱۹۰۰۷
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: مدیر مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان بوشهر از راه‌اندازی مجمع خیرین سلامت در شهرستان‌های گناوه و برازجان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عباس تبرکی در گفتگو با مهر اظهار داشت: این مراکز با هدف جذب کمک‌های خیرین در راستای درمان بیماران نیازمند، ساخت مراکز و خرید تجهیزات پزشکی راه‌اندازی شده است.

\n\n

وی با بیان اینکه برخی افراد به‌دلیل بیماری نیازمند می‌شوند، افزود: ساخت بیمارستان‌ها و مراکز درمان خیریه می‌تواند نقش خوبی در کاهش دردهای خانواده‌های بیماران داشته باشد.

\n\n

مدیر مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت از خرید تعدادی تجهیزات پزشکی توسط این مجمع در آینده خبر داد و گفت: دستگاه دیالیزی با کمک یکی از خیرین خریداری و در بیمارستان برازجان قرار داده شد.

\n\n

وی از کلنگ‌زنی چند طرح بزرگ درمانی در استان در دهه فجر خبر داد و گفت: مهم‌ترین طرح آغاز عملیات اجرایی مهمان‌سرای همراه بیمار است که در کنار بیمارستان شهدای خلیج فارس خواهد بود.

\n\n

تبرکی با بیان اینکه این مجتمع همراه بیمار یکی از نیازهای ضروری مردم این استان است، خاطرنشان کرد: در این مجمع نیازهای ضروری درمان در استان کارشناسی و با کمک خیرین رفع می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر